28 de juliol del 2011

Arrenco amb la picada d'un bitxo

http://connect.garmin.com/activity/102365954#.TjGg_fL4EbI.blogger

Amb uns quants dies de descans, si descansant per culpa de la agulletes fetes per haver caminat a peu.M'he disposat a tornar a agafa la bici i començar de nou el segon tram de la temporada.Però les coses s'han posat difícils i no serà per l'agilitat de cames i peus (aquí agraeixo a la botiga Bicicletes Segú pels seus mitjons superlleugers i adaptats a la sola de la meva sabata, que bé van!! garantitzat!).Descripció aquí.
Només portava uns quants kms i en la pujada a Can Collet he notat una fuetada i un aixafament d'una bestiola que volava a favor del vent i l'impacte a estat brutal amb la sensació que em llançava una sarbatana en tota la cara.El primer  símptoma ha estat d'ardor i després picor,i clar no podia gratar-me és el primer que et diuen.
Aquest any no es la primera vegada que em piquen aquí està la 1.Em queda molts kms i no era plan fer mitja volta o sigui que m'aguanto sense saber si porto la fletxa clavada a la cara, que cabron!!!, el únic ha estat fer-me fotos per veure si tenia alguna cosa però naaaa. El meu cos ha dit defenses a l'ataqueeeeeeeeeeeeee, més val atacar que morir a roda.

Penso en alguna solució i em dic clar hi ha una farmàcia prop de la carretera, per tant  em demano un remei farmacològic ja que el remei d'en Txumari no ho he pogut fer, jeje.
Em calia una cosa amb contingut Amoníac i a la noia li he explicat el que m'ha passat i ademés si veia la fletxa a la cara.Em diu la dependenta: passa al lavabo i t'ho mires ; i jo: no que tinc la bici al carrer ; a doncs entra-la.Hi havia dues dependentes més a la farmàcia si es que està plena de dones,jeje.
Sobretot que no doni doping i elles: ets professional ? i jo: no, però com si ho fos,jiji.


recomano aquesta farmàcia per la seva amabilitat i simpatia de les dependentes on una d'elles m'ha comentat que al seu pare li va entrar una abella portant les ulleres posades amb la bici  i encara s'està rient de la cara que fotia i sobretot tenir sempre a la butxaca del maillot aquest producte.


146 dies d'entrenament.
Salutacions al company Albert Bañeres trobats per la carretera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada