4 de març de 2012

Ànims pel company d'equip Diego Maya en la disputa Ciutat de Barcelona Xallenge de Veterans 2012

Des de aquí i tot l'equip Rcb Motor Begues donar-te ànims més una forta i ràpida recuperació al trencament de clavicula. Desitjo que almenys sigui lo menys doloros o petit el succés però no és el cas perquè un trencament ja la paraula ho diu tot, és això. En l'ambulància el noi ATS comentava que podia estar trencat l'húmer.
Segons deia el l'húmer en la seva porció més propera a l'espatllaes poden produir fractures de coll humeral i fractures de troquiterTambé en aquests casos el tractament d'elecció és conservador, amb una immobilització de l'espatlla per un embenat de Velpeau (et fan un 8) i rehabilitació precoç. En alguns casos, pel desplaçament de fragments,és inevitable el tractament quirúrgic. Actualment es realitzen osteosíntesi amb una placa cargolada en les fractures de coll humeral. El troquiter es pot sintetitzar amb cargols de compressió o amb una placa cargolada dissenyada per a aquest tipus de fractura.
També comentava per la manera de poder moure el braç en Diego tenia per 3 setmanes. L' Altre hipòtesis era que fos una esquinç però al palpar ha notat que podia ser l'altra opció.
Tot ha passat en l'última corba a final de metaLa gent volia tenir la màxima posició avançada dins del gran grupCom ganes i fam té tothom quan entrant a ganivet a la suau mantega de l'asfalta més d'un s'ha anat de traçada (implicats medinaXocolat, diego i no sé si algú més).
Una corba a l'esquerra de 90 graus que l'agafes de baixada després de creuar el passeig maritim en que la cantonada era així:


En el punt (C) ve tot el gran pilot i tenim una zona on redreçar la direcció. El punt de gir (A) és aquell des del qual albirem ja la sortida de la corbai des del qual vam començar el moviment del manillar buscant la propera referència: el vèrtex interior de la corba o punt de contacte (B).
Entre ambdós punts es delimita una zona anomenada de control i espera que representa la part més crítica de la corbaon es manifestarà qualsevol error que haguem comés en prendre-la. Si sumes una gran quantitat de companys  ciclistes d'estils com " nerviosus impetuosus ". Tots junts a un metre en els punts cardinals (-> <- ^ v) el resultat  de passar 25 vegades pel mateix lloc és caiguda segura. La competició en aquestes carreres fetes en circuit fa que tinguis un possible número premiat en forma d'accident.Per la meva posició ja he notat nervis en la penultima corba(a l'esquerra) on un company del equip Electroizas c.c. s'ha fotut una traçada en diagonal i ha posat peu a la red del circuit carril bici de la ciutat a la part dreta.Això ha fet que disminuís la velocitat i escoltés el soroll de la caiguda posterior.
Punt i final i dono paso a la jornada del dia. Em trobo amb els companys d'equip Begues i d'altres companys com Patiño,Enric,Pedrito,Cuervo,Francisco,Agúero,Jose Luis,Galera i etc. Per una part corrien els Master i èlits a les 9 del matí i els veterans a les 10 del matí. Això ha fet la creació de dues cues separades per la tramitació més ràpida dels pagaments dels xips i les inscripcions. Veterans 20 euros xip i 10 euros corre.
Tenia un ull a la cua, un altre a la bici i un altre en els companys. No es pot estar per tot, jeje.
Concentració de tots els companys al bar del costat per fer un cafè o podriem dir cafè " marisco ", ee Cuervo. La qualitat no és un do en aquest barsi s'ha d'enganyar que sigui a un turista no a un ciutadà del paísveritat.
Es parla de tàcticas i d'altres afers.
A en Fede del equip Galvesport li tinc reservada una pregunta a final d'etapa. L'entrepà + plàtan  te'l menges abans o després de la carrera. La resposta al final del post.
 Un altre company que ha canviat d'equip es en Josep Maria Olives per Bicis Esteve. S'ha aixecat a les 6 del matí i me'l trobo amb els papers i menjant entrepà + iogurt i plàtan...que aprofiti.
Qualitat es el que té en Enric Hernandez del club Probike. Comenta que porta una bici amb tres plats de cicloturista. Alhora que en les curses anterior com Palaufrugell anava com una " bala ". La força està en les cames, oi company!.
Seguit exposo unes quantes fotos fetes pel Company Francesc Catalan(c) que encara li falta un xic per corre. Recordo que va caure amb un trencament del colze. Per no perdre la forma ha vingut des de Cardedeu. Ens ha ajudat donant ànims i ha tornat amb bici. Gràcies!!!
La carrera super ràpida amb una mitja de 42,6 kms.Ha estat guanyador en Miguel Angel Agüero del equip nostre Rcb Motor Begues. Felicitats!! per com ha donat l'esforç davant del pilot sense amagar-se i perseguint les possibles escapades durant la carrera.
La resta de l'equip matenint el control de les escapades dintre de les nostres possibilitats.
  L'altre cara de la moneda ha estat en Juan Agüero amb la mala fortura de tenir una punxada a les primeres voltes.
 Trobada i parada en el lloc de les caigudes fetas en la carrera.
 En aquest moments estaven atenent a Diego dintre de l'ambulancia.
 Reconeixement del equip Amatstrong. En lobostrong té en les seves properes entrevistes aquest vi Reserva tot parlant i gaudint d'aquesta ampolla Roureda de Tarragona.
 La festa no s'ha acabat amb el primer lloc del podi de Miguel Agüero Vet.40
  Segon lloc del podi per Jose Madrigal Vet.40
 Tercer lloc del podi per Sergio Hidalgo Vet.40
 Un ram de flors i a més un pernil. Espero en un proper sopar gaudim tots plegats del pernil, jeje.
 També un segon lloc per Vicente Carrere Vet.50
 Veterans 60 en primer lloc Antonio Terrones,segon lloc Juan Manuel Borras, tercer lloc Cristobal Maya.
 Femines en primer lloc Shelley J olds, en segon lloc Elena Carbonell
 Lider de la Xallenge amb el mallot de Veterans 40 Miguel Agüero.
El premi més important és el primer lloc per equip " Rcb Motor Begues ". Primer vegada que pujo a un podi. !! Felicitats a tots ¡¡¡¡
Agraeixo als altres companys:
Santiago Alentorn 29º classificat
Jose "cuervo"Fernandez 32º classificat
Jordi Riu 41º classificat
Francisco Lorca 60º classificat
Pedrito Soler 76º classificat
Juan Agüero retirat per punxada a la roda
Diego Maya lesionat.
 El meu dorsal per aquesta temporada.
La solució a l'enigma: Després de la carrera perquè tenia molta gana,jeje.
http://www.ciclisme.cat/clasificaciones/VI_PREMI_INAGURACIO_CIUTAT_DE_BARCELONA.pdf
PopRiu en Garmin Connect: Detalls
 http://bit.ly/x3XcI7
3 dia de competició.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada