23 de gener del 2012

Un problema i una solució a la S-works Specialized road 2012

Tot té un començament i un final, oi?.

El 12 de novembre 2011 la sabata S-works specialized de carretera va fer creck.Un trencament del fil que subjecte i apreta el peu.El porto a fer la reparació i al cap d'un temps després de Reis em diuen que no es pot arregla i em donen un altre parell de sabates noves que estic a l'espera de rebre.
El fet i la crònica aquí:
No se si es un cas puntual però es veu que la rodeta o boa no es pot extreure està bloquejada.
En la pàgina Specialized hi ha això en el apartat cierre boa: 

QUÉ:

Seguimos evolucionado nuestro sistema de cierre por cable y ruleta. Se trata de conseguir el mejor ajuste sin puntos de dolor, con progresividad y fácil desenganche. El cable es de material duradero, no hay riesgo de que se rompa.
Aquest material titani ara li han posat el nom de " duradero", sisi, i una mer........





En la botiga hi ha un model de mostra de la meva talla i probo a veure si va bé. D'acord. Quan fas l'ajust cap endavant o cap enrere segons et convingui noto que no tanca del tot la part alta del peu(tormell) i deixa que s'obri la rodeta(boa). Això fa que no es pugui assegurar o tenir ben apretat el peu. Tot això bé al cas perquè tinc un altre parell de sabatilles s-works de fa dos anys i tinc el mateix problema(en les 4 rodetes) en quan apreto al màxim per agafar-me el peu se'm llisca el fil que subjecte la boa. La solució o nyap és embolicar amb cinta aíllant adhesiva a sobre de la boa rodeta. Dono un parell de voltes amb la cinta. Estic a l'espera de:

  • Primer: verifico que la nova sabatilla s'ajusta i no s'afluixa la boa.
  • Segon: fer un enviament  per l'antiga sabatilla i que em canviïn les 4 rodets (boa) per altres de noves. Així tindré un altre parell pel que pogués passar.
  • Tercer: la curiositat en la botiga quan rebin el seu parell s-works si tanquen bé.


Un video de com es fa el canvi de rodets i fil



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada