12 de novembre del 2011

Un trencament en les marques que utilitzo Specialized s-Work i ulleres Sport UV400

Avui ha estat un dia de malastruc només amb sortir de casa ja m'agafa un cabreig.M'apreto les sabates i rasssssss però si només porten un any i pico(mira que tinc un registre d'on faig la compra, doncs no ho he trobat punyeflas).

 Sabia que les caracteristiques d'aquest component es que el fil li posen el sobrenom de fet de " Titani " però no es un material que no es trenca ni que sigui recobert amb aquest compost?.
http://www.specialized.com/es/es/bc/SBCEquipCyclo.jsp?ecid=1098&scid=1137
Aqui posa :

QUÉ:

Seguimos evolucionado nuestro sistema de cierre por cable y ruleta. Se trata de conseguir el mejor ajuste sin puntos de dolor, con progresividad y fácil desenganche. El cable es de material duradero, no hay riesgo de que se rompa.
Aquest material titani ara li han posat el nom de " duradero", sisi, i una mer........

Aquí la manera de com treballa la Boa o roda per fer l'ajustament:
http://www.specialized.com/es/es/bc/SBCEqProduct.jsp?spid=64212
I encara no ha començat el dia que tot equipat em poso el casc i les ulleres i zassssssssss es trenquen amb la mala sort que el rebot ha picat en el ull provocant una contusió que per un moment veig una imatge borrosa.
Quan he comprovat que podia veure m'he dit no et quedis a casa " que vas ha cabrearte mas ", aclareix la teva ment que siguis feliç fent quilòmetres i la salut doncs em preocupo després.
Les ulleres feia dos setmanes que les havia comprat i porta dues utilitzacions tot fet pel Ebay a un preu ridícul :
http://www.ebay.com/itm/160664343327?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_4776wt_1185
Faig una comparativa del material on la specialized s-works son cares però els hi donc un vot de confiança a l'espera que com responen el servei tècnic i per l'altre part el productor Kong Hong li he enviat un mail i espero que em contesti per donar-li el meu vot negatiu o tarjeta vermella(adjunto les dues fotos).En ebay tens opció de votar el producte que has comprat i fins hi tot obres una disputa i judici.
Demà quan em llegui al matí o quan m'aixequi decideixo si surto o no.
PopRiu en Garmin Connect: Detalles
 
Un esmorzar amb dos torrades amb mel crua i un bon cafè llarg per contrarestar el defalliment i el malastruc.
Seté dia d'entrenament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada