22 de gener del 2012

Per una badada em faig la meva pròpia ruta

En principi l'objectiu era sortir amb la U.C.F.i fer la ruta proposada però una falta de visió i greu badada s'ha transformat en una frase que diu així:  

  •  El "crei que" y el "pense que" son hermanos del "tonteque".
Perque? doncs pensava que la colla passaria per Cardedeu,Llinars direcció Sant Celoni quan la proposta era Granollers/Cardedeu desvio per fer el Collet/Lloret.Jo sortia de casa a les 8.05h del matí direcció Cardedeu i sobre les 8.35h ja estava allà(Card10) i per allargar-ho una mica creia que fins i tot me'ls trobaria a Granollers.Doncs no.Era les 8.45 h en la posició d'entrada a la rotonda de Granollers /Viena i no els veia.Les meves paraules maleïdes (pensé que / creí que) em rondaven pel cap i generaven hipòtesis com ara: al millor han fet una altra ruta o no havia gent i no s'ha fet.
Com deia un company " Pitu " la ruta es la ruta i s'ha de complir.
Doncs agafo la carretera d'interior fins a Lloret i d'allà baixo a fer tota la N-II.Les coincidències no s'han complert i la colla anava un pas per endavant meu.




La meva ruta està en el Garmin.He fet el kilometratge de la U.C.F.
He trobat un company del ex-equip Mengual " Benito " i diu : No entrenis TanT.
jaja.Salutacions.
Ja de tornada un company com Artur Prat no es fàcil trobar-te´l falta encertar el moment idoni en aquesta xarxa de carreteres.L'últim cop que compartia conversa va ser un 4/12/10.
http://popriu.blogspot.com/2010/12/comprant-material-la-botiga-doctore.html
Grata sorpresa i xerrada entretinguda llàstima de la petita trencada del radi de la roda davantera. Millor no dir marques, oi? Jeje.
Espero no trigar tant de temps a veure't i compartir les teves vivències ciclistes.
Una abraçada Company!! Força Ibon!!

Salutacions a Mengual trobat a Argentona
Salutacions a Uri i David trobat a Vilassar de Mar.

PopRiu en Garmin Connect: Detalls
 
50 dies d'entrenament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada