4 de desembre del 2010

COMPRANT MATERIAL A LA BOTIGA DOCTORE BIKE MATARO

Sortida la d'avui amb el objectiu de tenir un plat rotor(només el 53 i compatible amb campagnolo) per la bici d'entrenament perquè estic esperant encara des del  23 de novembre a que els señors de Rotor es dignin a contestar a través d'en Bicicletes Segú .Per la meva part vaig trucar al servei tècnic on no es pot deixar cap missatge al seu contestador automàtic ja que esta plè ,saturat i digues com vulguis fins els collons!!!!

També fred de collons amb el dia assolellat i glaçat on no tocava el sol.
De Sant Antoni de Vilamajor passant per Argentona i per agafar la carretera antiga jo agafo el poligon és més tranquil i millor asfaltat.

L'adreça de la botiga es avda.del Maresme 347 doncs estava a la alçada de Mataro estació del Tren i marcava el 147 faltava 200 números més.Crec que estic al lloc idoni.Entro a la botiga i esta plè de accessoris  roba i peces i em pregunto on està el taller?jeje.
L'encarregat en diu que no es aquí , es un carrer més avall  aquest es el número 351 i es veu que tenen dos botigues la principal i els accesoris.

té molt bona imatge


La botiga principal al lloc http://www.drbikemataro.com/contactar.php

 aquí tenim el taller i molt amablement m'han atés fins i tot treient de dubtes
de quina posició volia posar al plat rotor i quina força estreny el cargol 5 nm tot explicat per el encarregat que ara mateix està a la caixa.
He escollit aquesta botiga per què ha estat la ùnica que tenia en stock aquest material després de fer alguna trucada a altres botigues de Mataro.Tenen molt material i col-loquen rotors de Btt.




- Bikes & Repair & Accessories

Avda. Maresme, 347
Mataró - 08301
Tel.: 93 790 87 08 - 692 160 342
Horario: Lunes a Viernes: 10:00 a 13:30 y de 17:00 a 20:30. Sábados de 10 a 13:30.
Email: doctore@drbikemataro.com


De tornada a casa i pujant per Can Bordoi un company en Arthur Prat del equip Bikeromanes


Tot parlant i esbufegant he agafat l'estela aroda d'ell , i és que L' Arthur està fort no ser com s'ho fa.Em comenta que aquest any no té cap objectiu i surt a divertir-se, parlant de temes que han sortit en la conversa com aquest: llums per rodar per la nit,l'actualitat ciclista i d'altres i un secret que no puc dir fins l'any que bé quan sigui oficial.
M'ha acompanyat fins a Sant Antoni i em despedeixo d'ell dient : estic fet pols i que fort que estás. !!!!Salutacions ¡¡¡ que ets un fidel seguidor d'aquest blog.Gràcies per la companyia.
Temps de 1.56.00 Horas, distància de 48 kms, despesa 1430 kilocalories, pulsacions mitges de 133 p.
13 dies d'entrenament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada