25 de desembre de 2011

La cuina del B.I.C.-fit en la botiga Freebike(Blanes)

La posició ideal és aquella que ens permeti: potència, resistència, control de la bicicleta, confort i prevenció de lesions sobre totes les coses.
El punter làser cal tenir-lo entre cella i cella que vol dir que vas perfecte.


El ciclista  assegut sobre la bicicleta es presa en un punt fix en l'isquion i la seva pelvis romanen gairebé immòbil.

Quan ets un ciclista avançat passes molt de temps entrenant sobre la teva bicicleta, la posició sobre la mateixa ha de ser perfecta per no començar a sentir dolors en diferents parts del cos per males postura. Potser aquest agut dolor que t'apareix a la zona cervical o lumbar és perquè simplement l'angle i altura del teu avanç no és el correcte.

Estudis concloents han comprovat que, per obtenir el major rendiment del teu aparell locomotor, hi ha ángles ideals de les diferents articulacions implicadesen aquest casel gest tècnic del ciclisme.La correcta posició dels trams anatòmics sobre la bicicleta permeten la major relació comoditat-eficiència-eficàcia.
En Josele avalua amb una vista visual lateral del ciclista en diferents moments del pedaleig, amb l'objectiu d'aconseguir una posició correcta que sigui alhora eficient i còmodaa través de l'ajust de l'altura del seient, alçada del manillar, longitud de l'avanç(stem) i posició de les cales. Comencem a mesurar els angles del meu cos amb un Goniòmetre.També m'estan filman a través d'una càmera i presa de fotografiesles quals seran ingressades en un programa d'anàlisi angularajudant a realitzar un posterior anàlisi biomecànic de la tècnica.
L'estudi biomecànic sempre serà dinàmic, per això s'estableix la postura del ciclista mesurant les seves angles al pedalejar que son de 150 graus la cama i 90 graus els braços.
També un anàlisi de la vista frontal I posterior per optimitzar el moviment de maluc i genoll com així també l'alineació del peu per a un major rendiment i una transmissió de la força més equilibrada. Inclós l'anàlisi de la col · locació del pedal / sabatilla i l'alineació del seient.
Cada persona necesita un seient diferent segons com et seus en el seient. Els ossos que suporten el cul han d'estar en contacte permanent amb la base del seient.
També et fa una avaluació / reconeixement amb l'entrevista i obté una imatge precisa de la flexibilitat d'en PopRiu i altres atributs físics, s'observa una estructura del meu tren inferiors des dels peus fins al maluc.
En Josele em diu que si cal el truqui 20 vegades per qualsevol cosa que pasi,jeje.
Les modificacions que m'han aplicat es invertir la potència al revés uns 6 graus,afegit de alçes als dos peus , un més a l'esquerra, pujada del seient uns 1,5 cms (falta una mica més) i les manetes del canvi més elevades.I per últim un treball psicològic en que pensi quan pedali en fer la força en la punta de la sabata al peu esquerra i posicionament del cul sempre tocan el seient.
Mes dades:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada