7 de novembre del 2011

Continuació de la crònica de la 1er prova del calendari de Ciclocross fet al Parc de Mil Pins(Les Franqueses del Vallés) any 2011

Segueixo amb el continuaraaaaaaaaaaaaà d'ahir
http://popriu.blogspot.com/2011/11/1er-prova-del-calendari-de-ciclocross.html per si algú vol seguir el fil i estirar-lo

FEMINES:
MERÇE PALACIOS:

JOANNA SMITH
La única fémina que ha passat pel pitjor lloc possible i era pel mig , hauria de fer alguna volta de reconeixement i veure els llocs conflictius per sortejar-los amb més comoditat:)
EQUIP ONO:
INDIVIDUAL
INDIVIDUAL
INDIVIDUAL


ELITS i SUB-23

EQUIP  ESTEVE
DAVID LOZANO élit:
Aquest corredor es un superclasse i l' únic del pilot que ha fet 3 voltes de reconeixement e inspeccionant la nostra posició per saber com ho tenia que fer, el demés s'han estimat tirà de corrons.A falta de 30 minuts el Lozano encara passava per allà.




 ISMAEL VENTURA élit:


INDIVIDUAL

EQUIP  BICICLETES SEGÚ:
FRANCESC GARCIA élit:
ORIOL AGUILERA sub-23:
ADRIA TOUS élit:
ORIOL BOMBIN élit:

MARC PLANS élit:

FRANCESC CARNICER élit:

RAMON SAGUES élit:
 JEAN FELIX ARNASSAN sub 23:
En aquest moment em quedo sense bateria i el company gràfic de l'imatge i m'agafa la posició ha vist que té unes bones fotos per endavant  que segons m'ha dit al final del dia li han sortit uns 800 fotos.Jo que amb la meva càmara comptacta a més de petita i manejable he fet el que he pogut i sort del company que també ha dit que havia canviat de bateria.La pròxima vegada em porta dos,jeje.
 Aquí el tenim amb un càmara reflex automàtica a punt de fer fotos repetitives, clic-clac-clic en un segon ja em porta tres.

Amb la pluja constant s'han fet l'entrega de premis i de passada els voluntaris em recollit unes quantes cintes que també calia fer-ho,jeje.
Agraïr a tots per venir i espero que us ho heu passat bé i fins la propera que segú serà més espectacular doncs aquesta es la nosta voluntat.
Un agraïments als colaboradors i sponsors i a la gent que de forma anònima ha posat el seu esforç en aquest esdeveniment esportiu del campeonat de Cx.
Bicicletes Segú.
Avui he entrenat això:
Una roda de pesas amb resistencia +:
PopRriu en Garmin Connect: Detalles

4 dies d'entrenament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada