16 de juliol del 2011

Recordant la pujada al Plateau de Beille l'any 2010

El diumenge dia 29-08-2010 teniem previst fer la pujada al Plató ja que teniem poc temps perquè havíem  de deixar l'apartament a mitj matí.
A part tenim un cansament important després que ahir vam fer (+) o (-) 5000 metres de desnivell.
El primer embolao ha estat per en Carlos Gomez que tenia la coberta del darrera que li sortien els filaments degut segons ell que la majoria de kms que ha fet ha estat per carretera franceses,jaja.
No volia arriscar-se i no ha sortit
Si es que el " piso Francés " no val res es massa abrassiu, nosaltres tenim el mateix en el circuit de Catalunya és la meva opinió( he punxat 2 vegades)
En Jordi Segade tenia pensat fer el port de Bonascre depenent de com s'aixequés però ha anat a correr.
Quedem jo i en David
!!!!Som-hi¡¡¡¡¡
Sortim a les 8 del matí i fem uns 15 kms des de Ax-les-Thermes fins a peu del Port

en aquest moment he tingut un embolao " problema " i es que he perdut el botó que apreto per fer les fotos l' he perdut i no havia manera que en sortís cap.

quant em parat en David ha tret la solució i ha agafat una petita braca o branquilló del bosc  en forma de punxa perque es tenia que posar-ho al centre i fer clik.
Ja em veus pujant al Port amb un branquilló a la boca i la càmara al darrera del maillot

m'estic concentrant amb la branca i el disparador, es que soc de poble.

la primera rampa ja impresiona

en David em diu que tiri cap a munt al meu ritme.

la tecnica per fer la foto està en posar la càmara al manillar i subjectan amb la mà esquerra mentre la mà dreta agafa la branca i apreta si o si.

de moment una bona perspectiva

dos francesos pujant en aquestes hores del matí

un temps de descans per les cames , planeja una mica.

més animals

estem a dalt de tot,en venen records de la primera vegada que vaig puja aquí va ser en la marxa L'ariègeoise on la meta estava en aquest cim.
quina entrada més curiosa, jeje.

portava de més a més un plànol

no calia era fàcil seguir la ruta

un més al sac i s'acaboooooooooooo

encara que faci sol ens abriguem que fot rasca sobretot en David que porta un refredat " que te cagas " encara té més mèrit el que ha fet"  xapó nennnnnnnnn.
Baixada super ràpida a 70 kms/h, fiuuuuuuu fns a peu de port.

mercat setmanal
Un cop al apartament en Carlos i David es relaxant a la piscina del apartament.

i el tercer embolao ha estat que teniem que sortir abans de les 12 hores i nosaltres em arribat amb temps de sobres però pim pam preparem les bosses i truquen a la porta .L'encarregat que diu que ens cobra una nit més i que torna a les 4 de la tarda i que deixem la clau a no ser on, total que fotem el camp i el quart embolao es per en Carlos que ha pagat amb la tarja i no ser si li vindrà un càrrec a la visa.

M' ho he passat pipa i a veure com reacciona el cos amb tant de desgast, de moment ja porto sobrepés i és que amb aquesta calor tens ganes de menjar i nyam i més.
Temps de 3.02.00 hores distància de 66 kms, velocitat mitja de 21,8 kms/h, consum de un bidó, i no se quantes barretes,jaja.
149 dies d'entrenament.

el maleït botó dels collons només s'activa per el punt central.
Doncs a veure la T.V.canal teledeporte (a les 12 del matí)amb el duet de comentaristes còmics.
Amb el guanyador d'avui i seguin la tradicció es proclama vencedor del tour de France 2011.