11 de juny del 2011

Sortida curta però intensa amb dos ports Buixalleu i Campins

Durant la setmana el company David Àlier ens fa les sortides pel dissabte 12 de juliol i ens diu :
La sortida d'aquesta setmana serà la seguent: CARDEDEU-SANT CELONI-HOSTALRIC-SANT FELIU DE BUIXALLEU-COLL DE NORRI-BREDA-BATLLORIA-GUALBA-CAMPINS-SANT CELONI-LLINARS-CARDEDEU.
 PER CERT, LA SETMANA PASSADA QUE NO HI HAVIEN PREMIS DE MUNTANYA ELS TOPOS ROJOS VAN VOLGUER FER-NE A COLLSACREU I AL COLLET. I QUI VA GUANYAR? EL TOPO VERDE DAVID ALIER
 Vinga com sempre qui volgui seguir reben l'informació ja dirà si bé o no bé.
 Gràcies, David.

Per la meva part vaig dir que faria uns quants palitos... i a resposta del Raul topo rojo ens diu:

jo també vindré!! Tornarem a sofrir, tornarem a lluitar i tornarem a véncer !!
Amic POP, els palitos els deixes a casa eh...
Veig molt gall i poca gallina en aquesta sortida!!
Raul.

En llenço a la carretera amb amb els nous " cubremanetas " sram i el grip de la mateixa casa ja que feia bastant temps que els portava eren de color negre i calia renovar-los pel desgast i per la calor que ha de venir !!!!més val colors vius¡¡¡¡.

el primer company de la grupeta que em trobo és el Scorpi té un blogger gas a la burra

abans havia fet un pre-escalfament fins a la cruïlla de Palautordera i tornada a Cardedeu, moment que els companys fan el tret de sortida a les 9.30 hores.

a Villalba Saserra ens trobem a dos companys Triatletas que se'ns uneixen i que van molt bé provisionats de material com líquids i sòlids suposo que tenia un bon entrepà mmmmm.
A més en el tubo aprop de la potència una altre bossa amb barretes per fer un entreno de fons i preparar-se pel proper Ironman.

pot escollir :
Julio 3: Edmonton, Canadá
Agosto 14: Tiszaujvaros, Hungría
Octubre 9: Huatulco, Mexico
Octubre 15: Tongyeong, Corea del Sur
Noviembre 6: Guatapé, Colombia
es el calendari de la Copa del Món i del Campionat Mundial de 2011

en Carles està fent una bona base ja a les 7 del matí està nedant a la platja de Badalona.
!!!gaudeix i gasssss¡¡¡
Salutacions company

de moment anem tranquils abans de l'entrada al poble de Sant Celoni.
Una espurna que ha fet en David en forma de " palito "ha donat peu a continus atacs dins del gran grup en plena recta d'Hostalric, era una rèplica de carrera de Veterans  oi tant que anàvem ràpids.
Del nostre equip en Crhistian esta fent volum de kms ja que es prepara per la QH i la setmana passada va fer la Superbonaigua i avui Osor i molts kms,jeje.Em despedeixo en el desviament per entrar al poble de Hostalric.
En Francesc Catalan ha fet un troç amb nosaltres perquè es va pendra una cervesa molt i molt i molt freda produint-se una faringitis, cuidat nen.
la classificació que porto ara mateix es que en Uri Garcia i Manel Lopez estan escapats i amb uns metres molt valuosos per afrontar el primer port de S.F.Buixalleu.Son 3 " repechos " dur i ben asfaltats .Antigament era un pas forestal de camí de terra però de difícil accés perquè arribin els bomberos.La solució doncs asfaltar-hot  tot.

formen un trio amb en Tomas de equip Nyki´s i Marc Plans que està en fase de preparació i volum per els problemes que va partir temps enrera amb  trencament de costelles i luxació d'ombro grau 1.Sacrifici i valentia té aquest xaval.
Al fons veiem al segon escapat.

En Manel Lopez ha estat engolit
el primer classificat en Uri i reconec  que té dots d'escalador.
el primer port ja el tenim a la butxaca i el temps es comença a ennegrí.

en Rafa Sanchez comercial de Scott diu que té pocs temps per fer kms i arrosega uns 7 kilus de més , fa canvi de plans i es dedicarà a fer més Btt.Així podrà fer un canvi d'objectius.
mentres esperem a la resta de companys un Manel Lopez ha fet de " mochilero " i treballant per al grup ens ha portat unes coca coles que  ens ha satisfet la panxa, un detall de luxe!! gràcies company.

per tots vosaltres que em seguiu al blog, Salut!!!
en Tomas Martin corre a cadets i dintre de poc el veig competint a molt alt nivell ,potser  el Tour,jeje.
en Raul de l'equip Cardedeu "topo rojo"

enfilem el coll de Norris en l'última corba i el guanyador ha estat en David Àlier perquè ho sàpiga l'equip Topo Rojo,jeje.
ja estem a Gualba per atacar el segon port a Campins es el " petit Mariblanc"
un company  m'ha agafat la càmara dient: va que et faig una foto
en Francesc Brugaroles de Granollers

qui ha estat el reporter gràfic ? en JOAN CASALS
en la pujada he atacat des de baix del port i continuat fins adalt seguit per Uri que anant plegats xino xano però ens ha adelantat en Joan Casals i l'he seguit per tornar adelantar-lo i aquí en baixada  en una de les corbes humides ha passat el que toca per arriscar.Una caiguda amb rascades a colze i cama i una petita cremada a la cuixa.

el reporter gràfic JC continuant amb el seu treball de camp
la maneta rascada

el lloc del fets en aquesta  corba tancada d'on venia entrant amb traçada exterior /interior i frenant a l'inici i al mitj s'ha produït el fet i he passat de posició horizontal a posició vertical.
Per la cremada a la cama recomano un pot que té proteïna d' ou(es la típica clara) que serveix per re-generar la pell formant una pelicula evitant que supuri la ferida.Ara mateix la tinc seca-seca, ni em passa pel cap posar-me yode i cap altre producte(un cop ha estat netejat amb aigua i sabó).
enfilem cap a Llinars del Vallés i ens trobem a Toni Dorse àlies " la Classe "
i quina classe que té però ens em passat una bona estona agafats ja que s'ha canviat de reporter gràfic i fer una foto no es gens fàcil,jeje.

i qui ha estat el reporter? Manel Lopez.
Demà toca sortida de llarga distància anem a Osor i les rampes de Santa Fe.
a les 8 hores a Cardedeu.
123 dies d'entrenament.

1. eeeP, doncs xula com sempre la crònica. i la sortida, tot i que jo la retallès també he he. Ya hem vàren esplicar la teva caiguda.. aix aix, aquests masters que neu bòjos! ens veiem, cuidat!

2. Percibo Pop que hay un error al copiar el mensaje de Maese Muscator.
    Lo correcto es:
    LA SETMANA PASSADA QUE NO HI HAVIEN PREMIS DE MUNTANYA ELS TOPOS ROJOS VAN VOLGUER FER-NE A COLLSACREU I AL COLLET. I QUI VA GUANYAR? EL TOPO ROJO UN ALTRE VEGADA. Vinga com sempre qui volgui seguir reben l'informació ja dirà si bé o no bé. Gràcies, David.
    EL TOPO ROJO SEMPRE GUANYA.
    JI JI JI

3. FE DE ERRATA:
    donde dice Maese Muscator léase Maese Musculator, título que se lo ganó por sus buenas enseñanzas CICLOPEDAGÓGICAS a sus alumnos (entre ellos yo) y por su afán de muscular algo (imagíneselo el lector).

4. Ei Tomas hauries d'haber vingut a veure tot plegat, entrenes més.
    salut i kms.
    Sorpi estos datos son correctos los topos verdes siempre ganando,jeje