18 de març del 2013

Crónica Xallenge Veterans a El Papiol per Francesc Catalan

El Papiol, 17 de març de 2013

Si ja fa mandra llevar-se un diumenge d’hora per anar a córrer, imagineu si més a més
plou com avui. El primer que m’ha passat pel cap ha estat el perill d’anar a terra amb les
conseqüències desastroses que té per a la feina, i no cal que us expliqui com estan les 
coses del món laboral.

He volgut ser optimista i pensar que si a Cardedeu plovia era perquè a El Papiol no ho faria però, no ha estat així. Més pluja i més forta, però tret de quatre assenyats la resta hem passat per caixa i cap a la línia de sortida.

I quina es la millor manera d’evitar caigudes en mullat i en pilot? A part de traçar bé, habilitat que no tenim tots, marxar es la millor opció i com m’ha suggerit un company -no precisament de l’equip- durant l’escalfament ho he provat i ha sortit prou bé.


La meta volant ha estat una bona recompensa per l’esforç, perquè us puc assegurar que
m’he esforçat molt !!!!!

El millor de l’espectacle estava per arribar. Maestro Madrigal ha tingut els p.... de saltar
del pilot, agafar-nos i deixar-nos. Bé, a tots no, s’ha endut a l’incombustible Medina i l’altre
mestre, el mestre Diego Maya. Deu n’hi do quin trio.

Un altre superclasse ha vingut des de darrera, en Luis Cubero. Molt amablement m’ha
convidat a perseguir els tres escapats, ell havia de provar si colava i jo havia de dir que NO, tot plegat el guió normal en aquests casos (suposo).

Finalment el company José Madrigal ha rematat la feina feta seguit d’en Medina i Diego, jo en un sprint molt ajustat he fet una 5a plaça que m’ha deixat molt bon gust de boca i molt dolor de cames.

La felicitat hagués estat complerta si Pedrito (un altre superclasse) no hagués anat per terra i, tot i que sembla que només és carrosseria, tots sabem que costa de curar i a ningú li agrada.

Ànim Pedrito.

Sembla que ara tindrem tots un llarg descans que ben segur aprofitarem per entrenar i
tornar a tope i, desitjo sincerament que tots aquells lesionats de “llarga durada” es diguin
Mirco, Carles Lara, etc ... puguin reaparèixer amb la Xallenge.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada