26 de febrer del 2012

Una bona estirada de cames

Amb les cames una mica tocades d'ahir de la cursa a Palaufrugell.Avui tenia ganes de fer una sortida llarga i de montanya.Com sempre que en David ens passa el recorregut faig els meus càlculs per desplaçar-me i situar-me en línea amb el traçat.
Sortida des de Sant Antoni fins a Llinars del Vallés per fí he trobat el pilot(U.C.F.) que venia de Les Franqueses del Vallés.Ràpidament en situo amb ells i veig cares noves.


Aquest dos companys normalment els tinc en les sortides dels Dissabtes(són GTI de Sant Celoni).
En Pere amador corredor i ciclista torna a estar en òptimes condicions damunt la bici després d'una operació al genoll.Com a corredor entrena amb il-lusió. Ara té aquesta espera de donar-ho tot competint en proves de dues potes i fent servir les sabatilles al 100x100.
En Sergi Sales és un fitxatge del club Bicicletes Segú per aquest any. Només falta la motivació e il-lusió per corre en algunes curses de la Xallenge de Master-30 per deixar-se veure i fer de les seves. Un tiu complert en tots els aspectes: puja,baixa i esprinta d'allò més bé. Ho porta en els gens i en el cos. Un fora de sèrie i un bon company ciclista.Comento la seva modèstia és una virtut i la qüestió principal per ell és la seva família després allò altre.
¡¡¡SALUTACIONS COMPANYS!!! i gràcies per haver vingut.
Una cosa que no ens posem d'acord dins del gran grup és el d'anar al wc. En el cim de Coll de Norris tres companys haviem fet el mateix. Si és que ens copiem fins en això, jeje.
Pujada a bon ritme des de Arbúcies fins a Coll de Revell. No he vist el guanyador ja que jo i en Christian ens em despenjat potser per el desgast d'ahir. En la gasolinera el preu de la coca cola es 2 euros i el preu de la gasolina doncs....xxx euros no cal dir res mes.
Després del primer port toca fer el segon en la pujada a Collformic on tinc de company a en Miquel (Mortirolos) que la setmana pasada era el seu aniversari i que avui ho celebrava amb la seva dona.Em diu que arribo tard,ui,ui.
Enganxo les rodes més punteres i segueixo el ritme auster en la primera part, més endavant ja em plantejo el meu ritme de pujada. Em falta pujada i fer ports.
El premi de Muntanya es una coca cola a 1,60 euros que gràcies a en Miquel puc pendre.La falta de 20 cèntims ha fet el miracle,jeje.
Tots reunits fent pinya a l'espera dels últims companys. Fins hi tot voltava per aquí en Ferran Pratginestós. Ens ha convidat a una botella d'aigua mineral.
Hem guadit de la sortida:
Joan,Matius,Pedrito,David,Christian,Sergi,Pere,Toni,Miquel,Janita.
En la nostra baixada de Collformic l' anècdota dolenta: No per nosaltres que ho em fet amb tranquilitat darrera dels cotxes(2) i seguint el seu ritme. Ha estat l'arribada d'un parell de motos que no es podien esperar tot tocant " bocina o claxon " en un lloc revirat i mal de fer. Aquest nens mal criats se les han tingut amb els dos cotxes de baixada. Un tirant una patada a la porta del conductor i ell fent una maniobra per fer-lo fora de la carretera. "Patetic ". L'altre ha llimat la tanca del " quitamiedos ". Tots vist " in situ " a uns metres d'ells i deixant marge per si la cosa empitjorava. És un diumenge com diu en David. Gaudeix collons!!!
PopRiu en Garmin Connect: Detalls

64 dies d'entrenament.

3 comentaris:

  1. Hola pop, al final amb tanta mogoda no em tingut el moment per que em passesis el telefon,et deixo el meu mail, moltes gracies.
    miguelnovella@hotmai.com

    ResponElimina
  2. Boleta + Jonny = Mitja de 22Km/h jjjijiijjijiji

    ResponElimina
  3. Raul, doncs no ho ser perque a coll de revell en joan ha esperat al matius i d'allà s'ha acabat.En Janita ha aguantat tota la sortida, xapó.
    Miquel ja tens el telefon.

    ResponElimina