2 de gener de 2012

Una bici hibrida es la Scott sub 10

Una moto de passeig per ciutat es fa per anar per tot el continent amb poques queixes. Ha de ser molt fiable, molt forta, còmode i eficient. La moto de passeig és més lleuger que una bicicleta de muntanya o no?, però els pneumàtics han de ser més amples i rodes fortes ja que serà més pesada que una bicicleta de carreres.Aquestes són les coses que busco en un bici / cicloturisme. Com per estar per casa però en el asfalt i pedalant.A i que sigui ràpida.
He passat un moment per la Botiga de Rocabikes a Granollers i allà estava el responsable comercial de Scott en Rafa Sanchez.
 Em diu prova-la.Dit i fet. Sense pedals automàtic,jeje.Apreto una mica i gasssssssssssss se'm dispara el motor elèctric instal.lat al cuadre.Autonomia de 120 kms i quan passes de 25 kms/h es talla el gas de la bateria,jeje.Quin ensurt i molt satisfet de la reacció d'aquesta bici per ciutat.
Encert en les dues opcions bàsiques com son un repris al començament i la resta pots pedalar com deu mana fins a fer maniobres dignes d'una motocicleta de poca cilindrada.
Llum que dóna molta brillantor i molta visibilitat en enfocar la carretera.
A més tens un bon mesurador de dades.
Els engranatges Deore XT i els frens són absolutament de primera classe i treballen en harmonia amb el sistema d'accionament manual per a proporcionar una conducció molt suau.
Pneumàtics Schwalbe Marathon Suprem són la cirereta del pastísfet de compost d'alta densitat que resisteix el desgast i protegeix contra el desgast.

scott_electric_sub_10

BATERIA
La bateria és impressionantment fàcil d'utilitzar. Gràcies a un sistema de bloqueig integrat, la bateria es pot treure i tornar a posar i pot ser carregat completament en el seu propi carregador en un temps rècord de tan sols 2,5 hores. Altres característiques:




- Separar la pantalla l'estat de càrrega.
- La tecnologia de -liti de la bateria.
- Distància mínima de 60 km, i de fins a 145 km, depenent del terreny, el nivelld'assistència i l'entrada de pilot.
- 36 V.
- 2,3 kg de pes.


MOTOR
La unitat compleix amb totes les normes de circulació i el seu disseny compacte de la unitat té l'avantatge addicional que està connectat a la caixa de pedalier.
- 3 sensors de velocitat (roda del darrere), la cadència i el parell integrat en la unitat.
- Una producció de 250 watts.
- 4 kg de pes.


Comparació del rendiment de la corba.
- L'acceleració lineal i suau.
- Més suau en lliurament de potència sense les fluctuacions de rendiment.
- L'acceleració més ràpida.
- El Processador és compatible amb la unitat fins els 25 km/h, d'acord amb la norma EPAC
En comparació amb altres sistemes (corbes vermella i blava),el sistema SCOTT/Bosch(corba verda)immediatament talla el motor quan la moto arriba a la velocitat màxima o durant la frenada. Això passa sense cap tipus de retard, el que contribueix a a la màxima seguretat.


Ara bé quan es posen a fer-ho en una bici BTT.
El 2012, Scott donarà a conèixer una àmplia gamma de bicicletes elèctriques en el mercat, incloent una bicicleta de muntanya amb roda de 29 polzades, elèctric amb el mateix sistema de Bosch. "29er".La bicicleta de muntanya porta a un major impuls ofereix una major tracciócom la superfície de contacte és major per la grandària de la roda més gran. L'E-Aspecte 29 polzades de tot just 20,8 Kg, una addició de només 7 kg a la seva bateria no-elèctric, l'aspecte de 29 Trail.



e-aspecto-29er.jpg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada