31 de gener del 2012

El stage de l'equip Rcb Motor Begues 2012 al hotel Tarraco (Tarragona) 2er part.

Aquí us deixo la crònica del company d'equip Francesc Catalan fent estada amb la família Motor Begues.

Francesc diu:
Cardedeu, 30 de gener 2012
 La posada de llarg de l’equip de Veterans 2012 ha tingut lloc els dies 28 i 29 de gener a la ciutat de Tarragona, al magnífic Hotel Tarraco Park.
  No se si el fet que al circ romà de l’antic Tarraco, hi correguessin els romans fa un parell de mil·lennis fent voltes com a bojos amb les seves quadrigues li ha portat a algú a pensar que ells també feien la presentació dels seus temeraris “auriges” en algunes fantàstiques termes de l’imperial Tarraco.
  A les 9,30 ja hi érem gairebé tots (quan tingui més confiança amb el grup ja diré qui va arribar tard...) i tot seguit vam fer una reunió en la que vàrem deixar clares quatre coses sobre algunes pautes a seguir amb la intenció que facilitin la bona dinàmica del grup en cursa i fora d’ella. Es va fer també el repartiment de la roba, val a dir  que vaig quedar bocabadat de tot el que anava sortint d’aquella bossa negra, ni pel Cagatió quan ens reunim tota la meva família que no es poca, “caga” tant.
  Després d’un interessant repartiment d’habitacions que em va recordar a quan jo era monitor i repartíem els nanos en tendes de campanya i, un cop uniformats, vam tenir sessió fotogràfica. Fotos de l’equip al complert i individuals de mig cos i, tot seguit a rodar suaument per un improvisat recorregut fins a un carreró sense sortida que ens va fer recular. Més fotos amb la platja com a fons i, cap a l’Hotel a dinar, pasta i pit de pollastre com diu al manual del bon ciclista. Entre ciclistes de certa edat les anècdotes de la mili són substituïdes per les de curses passades de juvenils i d’amateurs quan els rivals es deien Delgado i Indurain i els àpats i les tertúlies anaven plens.
   A la tarda, per pair el dinar, uns quants vam optar per anar a Tarragona a fer un volt, rambla amunt, paradeta per “repostar” al bar “La iaia avorrida” i rambla avall, d’altres van optar per fer una becaina.  Ah, ja sabem perquè en Madrigal carbura tant, perquè pren tònica!!!. Tornada a l’Hotel, sopar i sessió de futbol televisat que va provocar que els merengues s’anessin a dormir contents i els culés no tant.
  Impressionant esmorzar el d’alguns dels meus companys que semblava que anaven a disputar La Marmotte a jutjar pels plats d’espaguetis que s’hi van fotre! I jo que pensava que menjava molt! La Social a la que anàvem per fer l’estrena de la temporada era a Mont-roig del Camp amb la participació d’uns quant equips elit i sots-23, entre ells el Tarragona que compartia Hotel amb nosaltres. No la vam començar bé la cursa, en Pedrito, experimentat carnisser va voler fer un entrecot del seu dit i es va tallar mentre intentava tallar les brides que subjecten les bicis i va acabar a l’hospital a on finalment li van “tancar” el tall amb les famoses “steri-strep” (no confondre amb Meryl Streep, que també es famosa però no enganxa), Diego Maya, Juan José Agüero i Jose Antonio Cuervo varen punxar doncs l’aire que picava fort feia anar els corredors pel marge de la carretera. Sort diferent per la resta dels companys, uns més endavant altres més enrere però tots patint segurament.
  Després carretera i manta i fins la propera, amb el regust agredolç de la cursa potser però compensat per moltes estones d’alguna rialla i animades tertúlies.
   Permeteu-me que com a cronista circumstancial d’aquest equip em prengui la llibertat d’expressar la meva més grata satisfacció per haver viscut un cap de setmana de pur ciclisme en el que m’he sentit com un “pro”.