8 de gener del 2012

Amb els companys del C.C.Sant Celoni i amb el lloro

Sona el despertador a les 7 a.m del matí.Em llevo.Faig una ullada al diari.Em prenc un cafè.Em vesteixo i surto a tota castanya fins a Sant Celoni on tinc una sortida pendent amb els companys.De moment estic a 0 graus i ni fu ni fa no tinc fred a mans ni peus.

Som 7 valents posats a la carretera a les 8 del matí.El fred s'omple dintre meu i quan més a l'interior vaig més s'omple la freskota a mans i peus.Estic a - 3 graus.Escolto frases com:
  • Que algú tanqui la nevera.
  • S'ha d'anar cap a Marina.
  • La pròxima a veure Mar.
Els protagonistes son Rafa,Kuki,Maurici,Jordi Oliver,Francesc Garcia i Lluis Vila i jo clar i català,jeje.

Tot està glaçat i a les voreres el color blanc fa goig.Un recorregut per carreteres secundaris amb poc transit.

A mig camí se'ns afegeixen (en cotxe)en L'Avi Garcia(superbreveteru) i en Vadó ausent per una lesió al genoll per compartir amb nosaltres l'esmorzar.A " Pepe " li agradi  aquest model Time i Giant. El propietari en Lluís. Es un tope de gama per cicloturista en talla 58 i rodes guess comprades a la botiga d'en Santi de Bicicletes Segú.

Per ser una talla gran la he sospesat amb les mans i de lleugera si que ho és.Bon material Lluís.

Amb seguretat i visió del lloc on em aparcat les burres.Estic al restaurant anomenat Lloro i perque?

 En Maurici m'explica que un company li va donar pà sucat amb vi al lloro i guaita feia piruetes en la barra asimètriques com cap per avall, soltes,balencejos i un munt d'exercicis,jeje.

També tenen altre fauna aquàtica. Ai caram un crank i alguna " Almeja ".
 Finalment en Kuki ens deixa i no s'apunta a la taula rodona.Posició d' Esquerra a Dreta:
Francesc Garcia,Jordi Oliver,Rafa,Maurici,Badó(el tapat)L'avi Garcia(ahir ja va sortir i ara es època de fer-ho com els professionals a les 10 del matí) i Lluis Vila.
I que tinc a la carta variada i a bon preu.Li pregunto a en Lluis vosaltres preneu plat únic,jaja.
 Em decideixo i agafo un producte de proteína com la truita amb una mica de pà sucat amb tomaquet i un vi rosat amb gasosa.La beguda servida per en Pepe. Quina amabilitat company i que els anys no passen !!Felicitats¡¡¡
Reunió d'una hora tot parlant de temes com p.ex:
Rafa diu he aprés Euskera, saps com es diu robar en aquest idioma.Doncs Urdangarin,jaja.
Temes de la crisis:rebaixes,cotxes,comisions,impostos,sortides de brevets,etec.
De tornada amb un puntet d'alegria i amb temperatura ambient agradable.Estic en positiu ,jeje.Enfilem amb un ritme suau fins que en Rafa té pressa per estar a casa.A una hora com les 13,30 h.Té deures i ja se saps la dona..........Faig un duet i em despedeixo de la resta.
Avui ha sortit una sortida molt llarga per ser la primera de l'any 2012.Uff.


PopRiu en Garmin Connect: Detalls
 
42 dies d'entrenament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada