27 de desembre del 2011

Rodant i finalitzant amb el número 5

Aquesta setmana toca fer fons i he previst sempre que les forçes m'acompanyin fer 5 hores.Tot rodant em trobo amb un compant Amatstrong(5) salutacions!!!
També per un company que anava de Blau però no te conegut i tu gesticulant,jeje.

 Pasada de llarg del lloc que em vaig fer la biomecànic amb un record agradable(de moment tinc alguna molèstia al genoll esquerra,jeje)Espero a final de setmana per trucar a en Josele :)
http://popriu.blogspot.com/2011/12/la-cuina-del-bic-fit-en-la-botiga.html
 Estic sec perquè amb un bidó no hi ha prou líquid per apaivagar la meva set.
Fins i tot he parat a un Font en la pujada a Can Collet.
PopRiuen Garmin Connect: Detalls
 
34 dies d'entrenament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada