14 de desembre del 2011

Recuperació

Ahir vaig fer una sessió de peses i com si hagues jugat al joc " hundir la Flota " com tocat i enfonsat de les agulletes que tinc a les cames degut al exercici de les tissores que es :
La posició de partida s'ha de fer de peu amb les cames flexionades en una mínima expressió, un pas cap endavant i es flexiona la cama que dóna el pas, un cop tornem a la posició inicial repetim el moviment amb l'altra cama.Estic toca del quadriceps i gluteo major.
I el que  vaig fer va ser un error perque  la cama QUE NO ESTA flexionada ha debaixar fins gairebé tocar a terra i l'altra cama ha de simular un Angle de 90 °respecte a terra.Jo la vaig allargar,bufffff.


PopRiu en Garmin Connect: Detalls
 http://bit.ly/uLcWMl
26 dies d'entrenament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada