30 d’octubre del 2011

Quina plantilla tèrmica d'hivern agafo

Estic investigant per aquest món globalitzat quins remeis o producte hi han en el mercat per quant arribi el fred del bó i estar ben escalfat sobretot en el peus i és que tinc el punt feble en aquest lloc.L'any passat vaig estar provant les plantilles d'un sol ús: http://popriu.blogspot.com/2011/01/fent-prova-al-foot-warmer-sortint-amb.html i no m'acaba de convèncer(3.80 euros més el transports).
En aquest moments hi han molta varietat però  cal separar el blat de la palla i a un preus bastant car no per la plantilla sinó per la bateria que porta incorporada(o que pots comprar-la apart).
Aquí tenim una plantilla termica clàssica que porta uns 5 anys en el  mercat i amb el nou model 3d anatòmic que han tret i que es visualitza en el video d'abaix es presenta com un timo.



Un TIMO de la plantilla Termic Ic actual, increible!!!! al loro.

http://www.amazon.com/Thermo-Soles-Heated-insoles-rechargeable-wireless/dp/B002QCM774
un altre producte com son les tan famoses Thermo soles doncs es recomana segons quines opinions que no es compri per la fallada de la bateria i altres motius.Cal tenir-ho en compte i de moment seguiré investigant.
Espero que no m'agafi el fred,jeje.

2 comentaris:

  1. amic he comprat unes thermosoles i aixo no escalfa. intentare que em tornin els diners
    de veritat una presa de pel gens barata

    ResponElimina
  2. Company totalment d'acord amb tu.Sempre hi ha un periode de proves 15 dies.La investigació per la xarxa es un mètode per escollir producte, Salutacions

    ResponElimina