4 d’agost del 2011

Sortida de Ripoll a Vallter2000

http://connect.garmin.com/activity/103993226#.TjqgoTSXZ0o.blogger

La gent per l'agost entrena ports pel que es veu o m'han dit Uri(Granada) doncs aprofito del temps lliure i la bona temperatura per desplaçar-me fins a Ripoll després de mirar el metecat 3/24.Durant el viatge em trobo amb una boira de tres parells de collons !! només faltaria donar mitja volta però passat  Vic la cosa s'aclareix.

Amb un hora des de casa ja arribo em canvio i sobre les 9.30 hores ja tinc el pedaleig a " plat ".

Es un simulacre d'entrenament per al dia 20 d'agost ja que es fa una social  amb final a Vallter2000.Es una ruta que es comença des del principi(Ripoll) amb tendència cap amunt i amb molta velocitat i atacs si estas dintre del pilot.Arribo aprop de setcases i baixo plat perquè estic cansat del que porto,jeje.Un cop a la rotonda faig un lap en el Garmin fins a línea de meta en surt 49 minuts.

El més dur es la primera pujada que es fa eterna i enfila molt amunt fins al primer gir a la dreta.Almenys aquí puc i poso un 23 de pinyó,jeje.
m'acompanya el bon temps i la humitat també perquè ahir va ploure i tot i això el terra estava mullat en llocs que no tocava el sol.Fins i tot la merda de les vaques està en fase liquida.exxxx!!
m'he trobat un company que ha pujat davant que jo i em deia que era molt dur que no entrenava carretera.Ha deixat el cotxe a Sant Joan de les Abadesses que per cert no portava xubasquero per a la baixada.Té poca experiència i no he tingut temps de fer-li una foto.I això que anava a pocs minuts darrera seu i l'he perdut de vista.Deu ser un crak o èlite del btt.
estreno el mallot d'Italia que  m'ha anat molt bé suant la cansalada i recuperant amb coca cola però a quin preu.

de tornada a fonduuuuuu i un cop al poble no he aconseguit trobar cap font, curiós oi!!!!
La propera pujada a Coll de Pal.Abans descans,jeje.
151 dies d'entrenament.

2 comentaris:

  1. Hola Jordi, pujar Valter és dur però gratificant per les vistes, bé qui les vegi clar.
    Jo també ho vaig fer fa 2 setmanes i també vaig portar el 39x23, i crec que seria més efectiu un 27 i més cadència. Albert Banyeres ho va fer amb el 27 i pujava com un tret.
    Aquest finde igual ho torno a fer, estic al meu apartament que tinc a Llanars. Ja veurem depèn de les ganes.
    Entrena't aquestes vacances que cal estar al màxim.

    ResponElimina
  2. HOLA Mengui doncs estas en un lloc privilegiat per fer entrenos de qualitat en aquest turons,jeje.
    Si amb un 23 es molt just i un 27 crec que seria millor però on ho veig més factible seria fent un coll de Pal, allà si que apreta.
    Tinc ganes de tornar-hi però ara potser faig o dissabte o diumenge un Ripoll fins a coll de pal,jeje.
    Es per no perdre intensitat.
    M'aig d'entrenar que els veterans no perdonen i dintre de poc tenim la carrera a Malgrat que potser l'han canviat? en sona que torna a fer-se a dintre del poble a les 11 del matí.
    salut i kms.

    ResponElimina