10 de juliol del 2011

1 ª CICLOFARRA


Aquest Divendres vam tenir una festa de companys ciclistes dels equips " topos Rojo,Verde , Azul " amb un ambient extraordinari i alhora afartane sobretot del company amic i rival que tenia al costat en Joan Casals que personalment no em vaig servir sino que ell molt amablament  M'OMPLIA d'allò més bé el meu plat fins a tenir el colesterol més alt encara si cap en el cos.Deixo unes fotos al final que demostren tot el que em vaig menjar i que dissabte volia fer festa però els apats acumulats van fer que sortís a cremar-ho tot, això espero.Que la setmana que bé tinc el campeonat de Catalunya(Torelló) i tinc que guanyà a en J.C.com sigui.Que cabron!!!!
http://connect.garmin.com/activity/97924055

1 ª CICLOFARRA
DIA: divendres 8 de juliol
HORA: 21h
LLOC: Bar del Pabellón (C / Llinars s / n CARDEDEU)
PREU: 15 € (Precio sin tancat)
Sopar: - tapas (croquetes, bravas, calamares, fuet, morro ...)
            - Carn un La Brasa (xistorra, cansalada, pollastre, morcilla ...)
            - Vi de la Casa i sangría
            - Gelat, cafetería (i si feu bondat sin xupito)
Els i les vicis cerveses prèvies al sopar (hi ha terrassa Una Qué es Presta), cadascú Que s'apanyi.
Així està la llista de la gent Que vol servicios dolenta El divendres per la nit:
1 - Joan Casals
2 - Salva Teixidó
3 - David Alier
4 - Francesc Catalán
5 - Esteve Brau
6 - Raül Galbany
7 - Joan Bosch
8 - José Luis Dias Elvira
9 - Pedro
10 - Dolores
11 - Manel López 
12 - Jordi Riu
13 - Fran (de Sant Antoni)
14 - Chris 
15 - Uri
16 - Alicia 
17 - Jaume Pujades
18 - Luis Fernando Oliver 
19 - Pratginestós Enric
20 - Ferran Pratginestós (en convida a una copa de Cava que és el seu Aniversari) FELICITATS COMAPANY 38 TACUS!!

https://picasaweb.google.com/popriu/20110708




















Posted by Picasa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada