23 de juny del 2011

Visita a la botiga Ironbikers de Badalona

http://connect.garmin.com/activity/94285134
Un dia complert el que tinc avui amb la visita d'aquesta botiga propietari de Felix Rodriguez company de sortides i per la tarda em toca vendra tots tipus de petards que s'acosta la revetlla de Sant Joan.
 No havia estat mai a Badalona i he arribat amb la burra per la N-II amb el garmin conectant el gps que ja havia carregat previament la adreça C/ pomar 33 baixos.
He pillat in fraganti el Capo descarregant material i material que té la botiga saturada,jeje


 També ven el producte rinair-sport que avui jo portava.Li he comentat que si que funciona a Felix.


 Una de les propostes que té en ment es posar de Lloguer una bici de triathló , es una molt bona idea i crec que cap botiga ho ha possat en pràctica.Poques hores que tinc que fer això per quan tingui alguna crono es una bona pensada perquè la compra es una utopia.
 Felicitats Company i sort en aquest projecte IRONBIKERS
 Ja de tornada per N-II he fet la costa i només sortir de Badalona tenia pel darrera un company a roda fins molts kms més endavant m'ha dit a on vas? i jo no sé, jaja ha dit. jajaja.
En David Ramirez dient em poso guapu i ben pentinat,jeje.
A Sant Polt ha donat mitja volta tot parlant dels objectius, entrenament i demés.
Un plaer company.
132 dies d'entrenament.
em deixava la parada que he fet a Malgrat de Mar ha caigut una pasta de massapà i una coca cola light.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada