3 de juny del 2011

Un producte defectuós Castelli rosso corsa

Anava al darrera d'una peça de roba  per posar-me-la a la sabatilla specialized s-word i llimà algun segons ja que diuen que baixes el temps emprat en una crono.Després de fer la compra i rebre el producte per primera vegada la goma que subjecte el turmell no fa la seva funció.Parlo amb la  botiga d'Italia i torna a enviar-ho amb els gtos del transport.Per segona vegada que torna i passa el mateix això ja es falta de previsió en les talles de la gent.
Almenys he fet un escrit en la seva pàgina on pots deixa un missatge però dona error, PURQUE??

He enviat un email a aquesta direcció:


info@castellicycling.com


Acabo de recibir el producto castelli por segunda vez y continuamos con el mismo problema-comprado en all4cycling-envidado 2 veces.Creo que es una falta de prevision de las tallas o medidas del tobillo, la parte de arriba no se ajusta y es el rosso corsa para crono, han echo un tallaje en el depto.de castelli que no corresponde con la gente.Es mi opinion y pienso que su depto.de creacion revisen este producto para futuros modelos.
http://dl.dropbox.com/u/3165656/P1030753.JPG

Un saludo

2 comentaris:

  1. Jordi, no tendras varias medidas de gemelo como las medias compresivas de running?

    ResponElimina
  2. Por cierto soy Félix, si no lo sabes te lo digo yo x aqui, a ver si en tus multiples entrenos pasas a verme por mi "nueva" tienda de bicis. Esta en la C/ de Pomar Baix, 33 Badalona. A 1km aprox o un poco mas de la rotonda de Montgat dirección N-II

    ResponElimina