9 de juny del 2011

Trobada amb en Manel Lopez i bla,bla,bla.

http://connect.garmin.com/activity/91259980
La sortida d'avui era habituar-se i adaptar-se a les pujades en part perquè portava dos dies fent ruta en plà.He fet només dues apretades a Can Collet i Parpers(veure Garmin) per aquí he trobat pujant en Rafa Sanchez !!salutacions¡¡ i darrera seu en Manel Lopez.Al final del port he donat mitja volta per tornar a fer Parpers i en la pujada ha vingut en Manel Lopez fent tota la ruta d'avui.
 Port a munt port a avall ha estat un canvi d'impressions sobre la forma de veure i de construir peces de carbono.Manel s'assembla a un artesà i reparador treballant amb tot tipus de peces de carbono. S'atreveix amb tot p.ex: està fent unes tapes de contrarellotge per roda del darrere, seients, desviadors, reparació quadre carboni (mini-trencaments). En la seva ment té un quadre de  contrarellotge i un quadre carretera.Estic pensant en que em faci unes tapes de contrarellotge i les fa a mida !!ull amb això¡¡¡¡ en la teva propia roda.Això no te preu,jeje.Els preus en euros no van per les hores que hi dedica seria inviable.
Continuem parlant de batalletes:pujada a Andorra,Mare de deu del Mont,Llivia , etec.
Sortides que es faran a finals d'agost, si algú es vol apuntar ja sap.Missatge.




em despedeixo dient: Manel t'envio una foto de les ulleres perquè em facis un bon preu.(tema privat entre ell i jo)
Demà m'esperen els vampirs de la U.C.I. a les 8.30 h em passo per el CAP (centre d'atenció primaria)per saber com estic i espero estar millor que l'any passat 2010 
122 dies d'entrenament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada