27 de juliol del 2010

LA MEVA ANALITICA DE SANG DEL DIA 19/7/2010 !!!!!! PER SOTA¡¡¡¡¡¡¡¡¡


Després de fer la Marmotte el dia 4/7/2010 i de fer descans durant una setmana sense tocar la bici em vaig fer una analítica per saber els meus valors . M'he trobat  per sota del que és recomanable tan la Hemoglobina com Hematocrit estic baix i el metge em diu que això no es res important, jaja.Per una persona sedentaria no es problema però per un esportista com jo fent sport ja em dirás .No cal prendre res, vaig i demano una segona opinió , a on ? a la farmacia del poble.



al dir-lis que estic per sota dels mínims, aaaaaaaaa, no hi ha per tant.No tinc anèmia, ostres tu.
Podries prendre Ferro i també llenties.

Pregunto: Si hi ha algú que  ho entengui que m' ho expliqui.
Aquest cap de setmana concretament el Diumenge faig carrera a Torelló i de bon principi estic a cua del pilot i fent la goma i en la classificació del ùltims, no sé si estic en baixa forma o és que el demés estant super forts.
Classificació http://www.ciclisme.cat/clasificaciones/Torello.pdf

També potser que sigui per sobreentrenament, si però després de fer descans d'una setmana ara plà, els pros que entrenant molt més que jo, també descansa una setmana.Entre poc i massa aquest dies descanso i fer alguna sèrie entre mitj de la setmana, tenia pensat corre el dissabte una carrera curta però em reservo per aquest divendres al homenatge a Xavi Novell i una pujadeta anirà bé, anem al Cim!!!!!!!!!!

No m'agrada fer comparacions però posaré un exemple jo soc més gran que Lance Amstrong i ell té uns valors acords amb la professió que fa :
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhaa4iKULseWU6pGbYfEbjoi4nGCpfOfmIXggKckugWjbz54IkTXzDMY_NLGSZrv9HVkrnhHtjFPGGCAntdPk13GWBhKClfGmXEz5wWb09GlTT5iiXjYa05pDxbA532-jYG0UShR8vE7e4/)ValorresinmaculadosTour2009.jpg

El metge que el porta el deu posar al limit i si més no aquest Tour ja voldria veure quins valors ha tingut, perque la edat no perdona a ningú, jo inclós.La solució dieta variada i descans, o nooooooooooo?

2 comentaris:

  1. LLUIS,, m'agrada el teu nou nick,i respecte al nivells els tinc per sota, però per a tu deus està bé amb els tiberis que prens durant la setmana quan agafes la bici llavors es quant gastes la gasolina que has acumulat,jeje.

    ResponElimina