7 de juny del 2011

Funciona el líquid anti-punxades " No Tubes "

http://connect.garmin.com/activity/90859657
Amb la calor que he tingut a l' oficina treballant no en venia de gust fer corrons a casa amb un temperatura ambient de 26 graus i patir " rampes " com l'últim cop.Així mentres prenia un cafè en un espai habilitat i dissenyat com un "càmara cafè "per la finesta plovia fort.Un cop he plegat la cosa s'ha calmat i sense pensar-m'ho agafo el xubasquero , la gorra i la segona burra que incorpora els parafangs i em llenço a la carretera.Tinc present en la memòria les olors frescos humits de l'ambient,ensumo olors naturals i un aire que em fa no posar-me el xubasquero amb les gotes que caien no noto que em mulli.Estic content i passen els kms  i al lluny albiro un núvol negre que em fa donar mitja volta.De sobte la roda del darrera fa pssssss i estic a Sant Celoni, aixeco el braç perqué vingui l'assitència(" va ser que no "), paro i perdo unes 2 bar (10 - 2=8 bar)però no es desinfla del tot el tubular i em bé al cap que vaig posar-hi a un parell de rodes la formula anti-punxades " no tubes " després de veure un video i fer l'operació xeringa.
M'ha permés tornar a casa tranquilament i com veieu a la foto el color blanc no malpenseu es el producte " No tubes " que recomano per als que utilitzin els tubulars !!! fabulós ¡¡¡¡
Com que no en tenia prou i un cop a casa he canviat la roda i una altre cop em llenço a la carretera,jeje.
120 dies d'entrenament. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada