24 de març del 2011

El líquid que fa miracles !!!adeu a les punxades ¡¡¡¡¡



Per fí ja ha arribat i ara mateix (son les 7 de la tarda)em poso a fer un sessió de bricolatge cassolà.En primer lloc he fet una bona rentada a la bici i els components que m' han deixat molt cansat, jeje.

he agafat la roda i he tret la vàvula amb unes " alicates " afluixant la peça.
.
he remogut el pot segons les instruccions i he posat el mesurador. cal posar dues tasses.
També portava un Injector però no m'ha convençut i he hagut d'anar a la farmàcia a comprar una injecció per vena intramuscular.


és més pràctic i una vegada que he posat el líquid he inflat al màxim d'aire. Demà provare les rodes. De moment li he posat a 3 rodes.

3 comentaris:

  1. veig que m'has fet cas jordi! aquest liquid també va bé!!

    ResponElimina
  2. això dels liquids antipunxade es una utopia.....jo n'he probat uns quants, i tot i que cada cop son millors, no n'hi ha cap que selli al 100% un bon forat.......

    ResponElimina
  3. Beni, tu diré al final de temporada i la valoració de si val la pena o no, de moment ja tinc més confiança,jeje.
    El liquid hauria de tocar sempre amb el forat i de moment només li he posat dos tasses.
    salut i kms.

    ResponElimina