12 de novembre del 2010

COMENCEM LA TEMPORADA AMB ROTOR 2011

He fet uns petits canvis a la bici de cara a la temporada 2011 per saber si puc rendir més i també patir menys dels genolls,jeje.L'aposta  apunt com no a la botiga d'en Santi.És un manetes amb la feina que ha fet  deixat-m'ho perfecte i a l'espera que s'estiri els cables i frens per fer un ajustament milimètric amb el canvi.


L'adrenalina se' m   puja al cap !!!sisi¡¡¡¡¡ tinc  la bilirrubina amb la burra.

bielas 3 D amb una mida de 172,5 cms

l'eix foradat per dintre i plats de 53/39 encara que vaig llegir que en Castro Sastre portava un plat de 38 al Tour però en el cataleg no hi és aquesta mida.Privilegis per els profesionals...


En el muntatge en Santi ha tingut  que llimar una mica el suport del desviador (on van els cargols) que estava fix perquè en pujar la cadena amb el plat gran fregava un mica.A favor tinc que em diu que pesa menys.
la gran novetat és i serà aquest prototip de pota Berner comentat en aquest enllaç

la posició dels plats es el número 3 que bé de fabrica tot i que vaig parla amb els de rotor en el foroMtb(tenen un consulta per qualsevol dubte)i els hi vaig explica quina postura adoptava en el seient i les meves mides com que faig molta cadència i altres.
La resposta de Rotor va ser aquesta:
Hola Jordi
Por las medidas que nos indicas y tu postura sobre la bici, el punto 3 inicialmente seria adecuado, pero ante las necesidades de cadencia en llano, inclinandote hacia adelante, el punto 4 podría ser un puntito extra.
La combinación que te proponemos es de 3/3 y que al cabo de 2 semanas, nos contactes con tus sensaciones. Si en el plato grande notas que tienes un ligero freno de cadencia, pasaríamos al 4 SOLO el plato grande, de forma que rodarías con un 4/3. Tu tendencia a retrasar la postura subiendo, hace ideal a nivel postural el punto 3.



També vaig posar-me rodament de ceramica antipluja i antipols més val prevenir que .....


Un cop explicat això me'n vaig de la botiga fins a :

que maco es aquesta escultura no m'havia fixat en els detalls ara que anava molt tranquilament pedalant,jeje

A la tornada cap a les Franqueses com que fa baixada doncs he apretat la burra amb " platooooooo " i reacciona, i tracciona el motor( poc que no vull tenir agulletes).El tenir instalat un manillar compact reduint la distància quan tens la mà en extensió agafada per la part baixa del manillar et dona més confiança per a mi doncs tinc poca flexibilitat al cos.Nota i sensacions = 9 ( en 45 minuts ) buscarè inconvenients i  MÉS......


He de fer menció d'un fet i és que em vaig trobar a un topo verd vestit de topo blanc, estrany,estrany,estrany.

PROPERAMENT RODES DE MICHEL DEBIEN DE PERFIL 50 MM
OFERTON

3 comentaris:

  1. no fa tant de temps tots em miraveu raro amb els meus plats deformes... però si al final...

    ResponElimina
  2. hola marc,
    si el que dius que tu també els portes estupenduuuuu, ja em dirás la teva valoració personal que jo fa poc que rodu i veig que tinc mes cadència i més tracció.Espero d'aquí a un any si els resultats son millors.Cal gaudir-ne dels rendiment rotor-qring.
    salut i kms.

    ResponElimina
  3. Jo fa 5 o 6 anys que els porto en totes les bicis, ruta, TT i btt.
    La cadència és el primer que vaig guanyar en un iníci, pe`ro a la llarga l'he anat perdent.
    El que sempre he notat és que ajuda molt en el cansament muscular de quadriceps, dies que estava tocadissim, anar amb qrings o no la diferència era increïble, volia dir anar o no anar:

    Salut i ens veiem

    ResponElimina