26 de setembre del 2010

EL PILOT ELOI MASIP " RASCA " COPA A LA PUJADA LES MAIOLES 2010

Doncs si aquesta ha estat la bona el company Eloi Masip pilot i el seu germà en Marc d' asistencia mecànica i un servidor em comprovat que quant un pilot té un feeling amb el seu cotxe solucionant els problemes que havia tingut anteriorment (se li tallava l'injecció de la gasolina provocant perdua de potència amb la perdua de temps cronometrat) no saviem fins a quin punt solucionant aquesta conexió electrica situada darrera del seient del pilot ha donat una empenta al CLIO
per ser el primer any que corre i portant només 3 curses i la primera vegada en fer aquesta pujada a les Maioles el merit es molt gran ja que a més tenia competidors a prop seu(veterans que ja l'han fet aquest circuit -resident a igualada-) de la seva categoria.
Aquí tenim la llista d'incrits
Tot va començà aquest matí (7.30 h)on he quedat amb els companys Eloi i Marc al parc tancat situat a Igualada on el dia anterior havien fet les verificacions tots els vehicles deixan-los tota la nit en el parc.
ja em enganxat el remolt amb el clio i ens situem a peu de la muntanya on esta hi ha un parking pels remolcs i

que som els primers ja que volem deixà el remolc ben situat però no al parking per que està molt tou el terra que es un camp de "patates " i fen un intent d'entrà el tema s'enfonsa i finalment hi ha un petit voral de terra que es segur i estable.

quina diferencia trobeu en aquest pilot o llum doncs....................... que no existeix aquest aparell si si si
has llegit bé es una fotocopia d' un dibuix ja que la categoria de pujada en montanya el reglament diu que no cal llum i a més la gent  " rasca " també amb el tema del pes del vehicle (a menys pes x potencia igual a mes velocitat ) és una formula que mai falla.En la categoria del ciclisme també s'aplica ,jeje.
Vegem l'interior:

les finestres son de plàstic per suposat

Aquest vehicle se l'han fabricat ells en Eloi i Marc tenen una enpresa Croniqué Esport, S.L. distribuida en una  botiga i un taller on :

 Comptem amb unes instal.lacions de botiga amb vehicles permanent i de taller amb un banc de proves on verifiquem el rendiment del motor quan cal, ajustant els elements mecànics i l'electrònica assegurant així uns bons resultats de les nostres reparacions i preparacions, satisfent al client que busca un treball personalitzat i de qualitat.


son dos germans que son molt profesionals i tenen com a passió el motor i la betzina sumant el treball humà i la seva constancia en fer-ho amb l' orgull d' un esforç arriben els resultats.
aquest intrument de color taronga es un martell per si s' ha de trencar el vidre però per altre punta hi ha un cutex per si també s'ha de tallar el cinturó, tots els detalls de seguretat s'han de tenir en compte.
Els mecànics em de tenir cura del pilot com fer una neteja del vidre tan per dintre com per fora i un altre exemple més important es:
la gasolina aquest aditiu que emborratxa i ens preguntem quina quantitat li posa doncs en Marc segueix les ordres del pilot Eloi que la té mesurada segons una taula feta per ell (segueix l' indicador de les ratlles del tauler i donant contacte una ratlla son......Litres (es secret no es pot dir) però fins i tot també es mesura a la baixa posant pocs litres.I es que l'interior d'aquest Clio està llimat literalment o sigui rebaixat de component inútils.
Un exemple:
Un dels competidors de la mateixa categoria en Oriol Boluda amb un Citroen Ax Sport té una diferencia al seu favor de -200 kilos, uaaauuuuuuu va primer de la seva classe i de lluny a part que es un bon pilot.
Aquestes preparacions fan que el cotxe ho poguis prémer a fons i del propi pilot també va preparat com?

es cuiden també els detalls de la col.locació del pilot en el seu habitacle.


les corretges ben ajustades i les cintes del cinturó estiguin ben alineades.
Contacte nivells es O.k, prémer botó d'arranc i com petaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! borummmmmmmmmmmm.
Citroen Ax Sport de Oriol Boluda tot un pepino i si us fitxeu en un del pilot dret de la part frontal té un forat es l'entrada d'aire on va parar al motor.


la línea de sortida es fan dues mànegues d'entreno i dues de classificacions(les que compten son aquestes per la puntuació final).
aquest Citroen Ax d'en Santi Vega es un altre competidor de la categoria FX(competeix en Eloi).
Ha tingut problemes de frens mentres estava en boxes i a la segona mànega de les classificacions s'ha sortit de la carretera i afectan a tots els participans fen un temps poc reals.
com que no haviem agafat entrepans això ha estat la salvació un xiringuito amb patatas i amburgueses, han caigut per persona (dos entrepans amb d'amburgueses i un bikini).
ens acostem a la sortida.
un seat 1430 motor 1.8 d'en Benjamin Lara
un opel manta motor 2.0 i d'en Joan Albamonte que en la segona mànega d'entreno fa un " trompo "
afectant a la resta de pilots(en els seus temps de cronometratge) ja que els arbits aixequen la bandera groga i per normativa has de treure el peu del gas.

en plena acció Eloi concentrat i visionant el circuit mentalment on portava a la butxaca la xuleta dels entrenos que havia fet dies enrera(es deixa fer amb un cotxe del carrer però sense competir)
un Porche 911 GT3 d'en Didier Seive un francès vivint a Salou i conegut per tots pels seu caracter mmmmmmmmm diguem alegre i extrovertit i pensant sempre en fer alguna broma al personal,jeje.
Un exemple:
un company seu en Marco un "caxondu "
sequencia dels fets
 tots reien que ho havien atropellat nooooooooo, quina panxa que feia,jaja
i ara que faaaaaaaaaaaaaaaa la mà, si es que aquest francesos son.......................


Al final Eloi ha fet segon de la seva categoria FX i encara falta fer comparacions més acurades ja que només em apretat de valent en una 1 mànega d'entrenament i 1 mànega de competició per que les altres han estat neutralitzades per sortides del cotxes.
Un dia agradable amb premi inclós i la causa de tot això ha estat la feina ben feta.Properament penjaré més fotos i videos de la pujada a les Maioles en el Facebook.









1 comentari:

  1. Tampoc no vas punxar? La provabilitat de punxar portant 4 rodes és major que anant amb bici!!

    ResponElimina