1 d’agost del 2010

SORTIDA PUJANT OSOR

Un dia esperat per fer tirada llarga de kms, ahir feia una bona maxacada donant voltes a Sant Vincenç i ara tocava una ruta semblant a la del dia 17 de juliol .Trobo companys durant la sortida que vaig avançant
cada cop que veia algun ciclista a la vista em motiva per trobar-los encara que després ho haig de pagar amb un globus,jeje.
per l'hora que era 9,30 h ja fotia calda , sort que portava el mínim de roba
em de suar de valent

busco aquest port per que almenys hi ha força vegetació i a l' ombra dels arbres es pot puja amb una tempertura agradable
ara tinc previst parar-me a la font que hi ha sortint d'Osor per omplir el bidó
un cop feta l`operació i refrescar-me les cames, el cap i els braços aquesta es la cara que m'ha quedat
s' agraeix el frecot que porto però deseguida ja estic sec, ara plà fins a Sant Hilari Sacam faig una parada tècnica per comprar
una coca cola es per omplir el bidó i l' altre cap adins el cos, quina set

amb la panxa plena i recupero fent la baixada fins a Arbúcies
després d' això em toca fer el Coll de Norris
la temperatura es extrema i busco una font que està a Breda
on toca fer la mateixa operació d' abans(aigua per sobre) per llavors anar-me tot remullat fins a Casa.
Al pas per Llinars del Valles em trobo amb la colla de Sant Celoni on al capdavant del pilot hi ha en Aitor amb la seva flaca Bh tot apretant la resta de companys,Salutacions!!!!!!!
Temps de 4.20.00 hores distància de 129 kms, velocitat mitja de 29,7 kms/h, consum de dos bidons,2 coca coles, un plàtan,un emule bar,un kit kat.
135 dies d'entrenament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada