17 de juliol del 2010

SORTIDA LLARGA AMB EL COMPANY CRHISTIAN I AMB NOU SEIENT

Tenia abans com a seient un San Marco antiprostàtic i el tenia una mica gastat  i mirant altres seients a la pàgina de Fi'zi:k tenen un seient per cada individu segons sembla per la seva constitució i flexibilitat.
Aquest concretament té 171 cm3 / 145 gr / 190 cm2 .La categoria de la flexibilitat esta reflectit amb un animal i segons com la tinguis ets: serp(flexiblitat a tope:Arione);camaleó(flexibilitat mitja:Antares);toro(nula flexiblitat:Aliante)més informació http://fizik.com/road.aspx
El temps deia que estaria tapat i a la tarda posible xafec,queeeeeeeeeee? al periòdic de Catalunya.
més sol impossible.

Amb la sortida havia quedat amb Crhistian Goeere a mitj camí entre Cardedeu i Granollers, he sortit una mica d'hora ell sortia a les 8h i jo he fet unes quantes rotondes esperant en aquesta  recta
anava escalfant motors
ara em fent trajecte cap a Sant Celoni,Sant Coloma de Farners,Anglès,pujada a Osor, abans em començat a menjar i a beure
tenim que buidar els bidons i el pes dels maillots
em parat a la font que hi ha a mitja pujada a Osor on també ens em trobat a altres companys, que bé et trobes després d' una bona remullada d'aigua ,una pixarada i gas amunt, fresquet i temperatura agradable.
A dalt a Sant Hilari premi de la Muntanya una bona parada a la botiga
a un forn de pà, i quina caldaaaaaaaaaaaaaaaaaa que fotia, em escollit una bona base de sucre
dos litres per compartir i fer un bon diposit al estomeg, el que sobre cap al bidó.

a partir d'arbúcies , em fet relleus que el cotxes tenen preses, collons!!!!!!!!
tornada fins a Cardedeu i me despedit del Crhistian i jo torno per Canoves i Sant Antoni.
Temps de 5.26.00 hores distància de 165 kms, velocitat mitja de 30 kms/h,consum de dos bidons ,1 litre de Coca cola,mini emule bar,suc hidrats de carbono.
128 dies d'entrenament

2 comentaris:

  1. Hola Jordi, jo vaig canviar de anti-prostatic a un Fizzik Aliante i estic encantat; es rigid, amb suficient base i comodo. No se com l'han dissenyat però funciona. Salut.

    ResponElimina
  2. ei rally va bé saber-ho de moment bons resultats i sensacions amb la sortida d'avui, vaig lleuger,jeje
    salut i kms.

    ResponElimina