30 de juliol del 2010

GAS A LA BURRA MAASAIS

Bon ambient i festa en el homenatge al nostre estimat Xavi Novell a les 21 hores i poc es donava la sortida cap al cim del Turó de L'home.Cares conegudes un cop m'he acostat a la colla
la gent ja estava preparada i ben equipada a on mijta hora abans jo havia fet acte de presencia ja que la meva intenció era deixà el cotxe al Turó i fent camí he anat a fer-ho
he sortit de casa sobre les 19.00 hores i estava pluvisquejant, ara un cop deixo Sant Celoni no plovia però al fons es veu la montanya tapada
el primer stop degut que s'està arreglant la corba per fer-la més gran.
tenia el presentiment que podria arribar fins a dalt.
passo Mosqueroles
a partir de la Costa del Montseny la cosa es complica, començo a trobar-me boira baixa amb molta humitat
al pas per Fontmartina ja em trobo amb una fina pluja que serà un continuu mentres pujo.
la visibilitat es bastant pèsima i no es veu tres en un burro
boira convertida amb aigua, queia fina però set va posant en el cos
estic en el mirador i la veritat no crec que m'arribi fins a dalt
la primera pujada la boira és espesa, son les 20.00 de la tarda i me'n torno fins a Sant Celoni.
em trobo amb el company Josep Mª pla i en Santi " cierra espanya" amb no sé que portava si el entrapà o un sac per dormir.
en Joan Garcia "Rally " amb motxilla i roba que crec li faltarà quant estigui allà dalt.
en Jordi Monraba ùltiman els preparatius i que tot surti tot bé.
una bona colla de Gualba

Es L'aitor que acaba d'estrena aquest pepino on ha aprofitat una oferta d'un company professional que està lesionat i es treia la bici.(Ara es quant els pros fant neteja del material que tenen i els venent a contactes-amics).
al final he decidit no participar per tenir mal de coll d'ahir i amb la pluja(ahir) que va caure en vaig mullar sortint de la feina cap a casa i li sumo l'aire acondicionat no vull tenir un refredat.
Els valents que han sortit els hi desitjo gas a la burra i una part de mi estarà allà dalt amb el Maasai.

1 comentari:

  1. Por lo que veo pintaba mal, al final los que participaron tuvieron suerte, bueno el año que viene participaremos.

    Jordi enviame a mi mail tu número de telefono es para informarte cuando sepa algo sobre el Tourmalet.
    Mail: antonitirado@telefonica.net

    ResponElimina