El sistema de les últimes bicicletes de BH, cridat I-Motion, va més enllà. El seu sistema de pedaleig assistit permet a l'usuari experimentar un impuls immediat en cada pedalada. Per a assolir-lo es conta amb la tecnologia de Panasonic.
La base del funcionament d'aquestes bicicletes I-Motion de BH són:
Sistema IBS (Integrated Bottom Bracket System) que permet optimitzar l'equilibrat del pes addicional dels elements elèctrics a l'integrar el motor, la unitat de control i el sensor de parell (el qual llegeix la força exercida sobre el pedal per l'usuari) en una unitat compacta situada al costat dels pedals. Amb aquesta configuració el motor exerceix la força directament sobre la cadena simulant un pedaleig constant, mentre que la bateria queda oculta a la vista en la roda del darrere, ajudant a situar el centre de gravetat en una posició centrada i baixa .
Sistema FDS (Front Drive System) que incorpora el motor en l'eix de la roda davantera i el sensor de parell en la zona dels pedals perquè la tracció del motor s'exerceixi directament sobre la roda davantera. Aquest sistema és precisament el qual permet la regeneració durant la frenada, aprofitant aquesta inèrcia per a recarregar la bateria.
El centre de control de la tecnologia que s'inclou en aquestes bicicletes de BH ho tenim en una pantalla on s'observa la velocitat, hora, distància, càrrega de bateria, les llums i per descomptat, el control de les sis maneres d'assistència.
En total són sis maneres d'assistència seleccionables progressius amb un increment individual d'assistència del 30%. Si ho desitgem, podem optar per anul·lar de forma completa el motor i llavors les BH I-Motion funcionaran com una bicicleta clàssica, sense resistència per part de la part elèctrica. Això sí, el pes extra d'uns 6 quilograms no ens ho lleva ningú.
Quant a l'autonomia, les bateries d'ió liti les posa Panasonic i en manera Eco, és a dir, amb la mínima ajuda del motor, arriba a uns destacables 105 km, els quals es reduïxen en manera Normal fins als 65-80 Km. Sobre la càrrega de la bateria, un 80% està completa en 1.5 hores.
Quant als preus, arrenquen en els 1.200 euros i poden arribar fins als 2.500 euros, encara que hi ha un model de carboni que puja per sobre dels 6.000 euros.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada