27 de maig del 2010

Es veritat o es una mentida que ho porten els professionals



En quant algun corredor va rendir extraordinariament en les gran cites del nord es va utilitzar la paraula
que tenia motor, i d’ aquí es va comença a corre el rumor o llegenda urbana que alguns ciclistas feien servir bicis motoritzades (mira el video) per millorar el seu rendiment en competició.D’ això ho desconec però està
demostrat que son les substancies(doping) que prens les que fan rendir més.

De tot plegat s’ ha beneficiat una empresa austriaca (www.gruberassist.com) on aquest eix que va insertat en la  caixa de pedalier dona una potencia de 100 watts(falta saber el temps que dura) . Però a més s’ ha de afegir uns 2 kilets a dintre del cuadre .I a on va el interruptor? Hauria de estar en el seient i amb això es veuria de seguida a un cop d’ull.

Les posibilitats de fer-ho doncs fent que.......un canvi de bici dient que tens algun fallo  mecànic.

Queda dit el dilema

5 comentaris:

  1. No sé si ho porten els professionals,
    però a mi m'aniria de perles!!! jejeje
    Llàstima que el meu tubo no és rodó.

    ResponElimina
  2. HOLA ARNAU,
    SI HO FAIG I EM QUEDA PENDENT DE FER UNA SORTIDA AMB CLUB MUNTBIKES EM POSEM DIRECTAMENT A LA LLISTA SUPERNEGRA DE ALGUN COMPANY,
    L'ÙLTIMA VEGADA JA MI VAN POSAR,JEJE.
    FERRAN, DESPRES DE PROBAR-HO JA NO ENTRENARIA TANT,,,JIJI.

    ResponElimina
  3. Mola molt el video!!
    Un bon motor pata negra (bon rendiment) de 100W amb el seu reductor planetari te un diàmetre de com a mínim 35mm i pesa prop d'1Kg. La capacitat de la bateria ha de ser elevada per tal de que tingui una autonomia elevada. Jo calculo que deu pesar uns 3kg com a minim.
    Aquesta potencia no crec que doni per arrossegar un tio de 70Kg pel Mortirolo.

    ResponElimina
  4. ostres raul estas fet un ingenier expert en la materia, bona amb aquest pes es perd molti si no es puja el mortirolo haurem de continuar pedalant de valent,je
    salut i kms

    ResponElimina