13 de març del 2010

BUSCANT SOLUCIONS A LA VÀLVULA COLOR VERMELL DE UN TUBULAR VITTORIA CORSA EVO CX 320 TPI

He quedat amb la colla a Cardedeu però avui volia fer pocs kms que demà vaig al Papiol a competir i no volia desgastar-me fem kms.Un cop estic esperant a la tropa !!!quin fred fotia avui¡¡¡¡ doncs he fet previsió amb 3 guants un prim, un segon guant aquest
i una manopla







i començo a  veure algú
qui es el de la foto?  peazooooooooooo guants que porta
un cop estem tots reunits a fer la ruta 
falta algú ?, un company que ha punxat només baixà del cotxe, patem la xerrada i ens posem dirreció a Collformic,
aquí es cou alguna cosa, la gent estava comentant amb el fred que fot puja allà dalt
jo ja ho tinc decidit m'hen vaig fins a Tordera i N-II fins arenys, ells  diuen   SI !!!!!
Agafant el desvio per anar a Palautordera, als hi dic ADEU  i no paseu fred.
segueixo per la recta d'Hostalric i ahir per cert van acabar de asfaltà una petita part del lateral de la carretera
hem trobo amb altres ciclistes 
un cop a Tordera hem desvio per anar N-II
Ahir estava muntant el tubular  vittoria corsa cx (tope de gama)i amb la vàlvula de color vermell al intentar de posar un allargo a la vàlvula (també vittoria)a la llanta de perfil 38 roda de MagicWheel( ho faig per que  hem queda molt poc espai per poder inflar-ho) no es pot !!!!!!  collons està soldat tot d'una peça,,,, collons!! .Una marca tan important que no li pots posar un  ALLARGO  a la vàlvula, NO es pot fer en aquest model ,,, !!!flipo¡¡¡
Dons donant voltes al cap avui he decidit pasar-me per alguna botiga a preguntar per les posibles SOLUCIONS,
en Malgrat de Mar hi ha CATBIKE
parlant d'això en Sergi em dona un adaptador petit i m'informa que té unes llantes d' un client de la botiga amb només 200 kms i es venen:


preu de 450 euros si algú està interesat, li pots posar tubular o coberta, les dues coses.
un parell de  bones rodes per entrenar i donar-hi canya , gas a la burra!!! telf 937619128
Pes 1438 grams.
vaig fem carretera


passant per Arenys de Mar on avui dissbte hi ha mercat, després bé Areny de Munt on també faig una parada
tinc que preguntar sobre els extensors i és a la botiga on vaig fer la compra de la  Giant Tcr Advanced sl, clà que ara mateix tinc un problema molt GRAN i el assessorament de les dues botigues m'han donat una solució  PETITA
quant estigui a casa miraré quina es la millor opció per inflà el tubular vittoria , si el extensó llarg o el adaptador petit.
Pujo per Collsacreu  a veure si trobo neu, perque de fred deu ni do.
al fons hi ha alguna cosa
molta brossa, arbres caiguts , aquesta nevada ha fet estralls en els boscos!!!
a prop de casa ja no veig el Montseny, vol dir que la temperatura puja poc a poc.
Un cop a casa a escollir quin dels dos productes serveix per inflar el tubular i crec que es  millor el extensó llarg perquè s'agafa millor a la manxa per inflar'ho ,ja que el adaptador petit tens que tenir una altre manxa amb entrada de pitorru gran pequè no acaba de inflar el tubular. El inconvenient de tots dos es que no saps a quanta pressió psi o atmosfera li estás posant ja que perden els dos alguna mica d'aire i no marca les dades.També es pot afegir  a altres tubulars com Continental i Tufo.
El problema de la vàlvula de color vermell, no es pot posar un allargadó, en color negre i un model per sota si!!!


Temps de 3.45.00 hores distància de 99 kms, consum de un bidó, una coca cola i una super galeta
72 dies d'entrenament
solució foto "Oriol"

1 comentari:

  1. JEJEJE peregrinatge de botigues!! Estaran contentes amb la publicitat que els hi fas!!! Cuida't i ja t'expplicaré com m'ha anat aquesta aventura de la brevet.... kina por!!

    ResponElimina