20 d’octubre del 2013

Un dia de molta pesca

Lloc:Blanes
Roca: la Palomera
Estat de la mar: tranquila 
Segon dia de sortida amb el company Victor per al gaudi de la pesca.El cel amenaçava pluja en uns nuvulots aprop de la costa que finalment van caure quatre gotes.Amb tot el material a sobre el pont que divideix la Palomera toca posar-li fil a la canya. Eren dues:  una de boia amb carret i un altre sense carret ni anelles.

 La meva primera pesca de l'any una donzella
 La resta de captures a càrrec d'en Victor un expert.
M'enrecordo fa molts anys amb el Pare com anava al Port de Blanes amb la canya i ens disposaven a passa una bona estona. Totes les captures han estat alliverades a l'aigua.
El temps ha passat volant. Unes 6 hores. Ja creia que els restaurants estaven tancats però finalment em trobat lloc. 


De bon matí calia fer un bon esmorzar.
Abans d'aquest bon àpat i bon dinar em passat per un restaurant Bar a les 9 a.m. de nom " Arturo " que ha estat nefast.
Ubicació en la rotonda de la Roca Palomera aprop del Mar.S'uneixen  tres carrers per arrivar-hi:
Carrer passeig Marina amb Rambla passeig Ruyra amb passeig Cortils i Vieta.
Aquí calia en Chichote i el chef Ramsey.
Al davant hi ha la parada de Taxis. Un cafè amb llet super super calent sense cap gust i mal fet. Passat cinc minuts i encara bullia. Ni ho em provat. Pagat 1.30 euros de fàstic i a un altre lloc a ompli l'estomag. No recomano aquest lloc ni el meu pitjor enemic.Abans em preguntat si tenien alguna pasta comestible i el surtit era esgarrifós.
Nota del Bar: =0
Mentres feia espera. Un client ha demanat alguna cosa amb moscatell. El cambrer ha anat a la " despensa " hi ha tornat dient que no en tenia només li quedava un culet del producte. El client demana un altre cosa i el cambrer mig en conya li ha dit: vols mig del que has demanat?, jaja.

 La fleca pastisseria Gutierrez quin bon apetit. Ubicació Rambla Joaquim Ruyra, 51

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada