27 d’octubre del 2013

3º open MUNTBIKES en ARENYS DE MUNT

Ja tinc la temporada de carretera acabada. Ara toca fer-na una de btt.  Bueno. Només un dia. Em toca el dia abans mirar-me com esta la màquina giant tcr. Peta per tots costats. La forquilla no es bloqueja. Els v-brakes ja no es porta i frena poc. L'any passat vaig repetir sortida i transició de posar les cales shimano a la sabata. No soc de corre per la muntanya però un dia es un dia. I sortir més hauria de tenir una altre bici i no pot ser. El recorregut es el curt i el traçat es divertit. Una mica més i acabo amb dolor als braços en les baixades sinuoses d'aquest open. La forquilla no ha fet la seva funció,je 

Una bona colla de btterus els reunits a la riera d'arenys. Sona les campanes i passats uns minuts de les 9 del matí tots a corre cuita obrin gas pel circuit. Hi ha una bona senyalització amb cintes blanques i vermelles. També hi ha alguna que posa Strava i no sé perqué. Deu sé un nou al.licent per exprimir-te i busca  al Kom.
Com cada any em coloca a la part del mig i el primer km hi ha cua. No tinc pressa i tampoc estic a tope. Cal gaudir i tenir compte en les baixades perquè no he entrenat res i el xip de memoria de molts anys enrera esta fos. He anat fins el 1 avituallament. No portava res de liquid ni cap barreta. Doncs he menjat plàtan i fruits secs. Omplo el bidó i a pel que queda. Molta pedra suelta i molta baixada fins a meta.Divertit.

En un stand hi ha el Nutrisport servint begudes que les trobo molt bones. A la taula i amb l'entrepà de botifarra estic amb en Carles Torrent un vell conegut de sortides btteres. També s'hi troba un representat de la marca que explica els productes o novetats. 


El PURE magnesi té una barreja de "citrat magnèsic" i "gluconat magnèsic" que proporciona a l'esportista un important paper en els mecanismes de contracció i relaxació muscular per evitar posteriors problemes que puguin afectar el rendiment.En monodosis o en pot.

La OUTDOOR Bar sense cobertura proporciona les quantitats adequades de vitamines que permeten una ràpida recuperació en plena carrera i poder prosseguir amb l'exercici. Una combinació extra de Magnesi i Potassi per evitar l'aparició de rampes. Treuran una barreta salada.
En la fabricació d'aquest gel els hi ha dut molts mals de cap en la seva formulació i finalment una nova manera d'aportar hidrats de carboni durant la pràctica d'exercici en forma de gel més líquid.HGel aporta la mateixa combinació d'hidrats de carboni presents en els Nutrisport Gel habituals però amb una major quantitat d'aigua afegida.

El sport drink en pols i en format monodosi fa que la intensitat dels teus entrenaments recuperis els minerals i les vitamines necessàries per prolongar el rendiment i retardar la fatiga. A més que hidrates adequadament el cos i evitar rampes musculars.

També han tret ENERGY Cake que és un pa de pessic energètic de fàcil digestió que t'aporta els nutrients que necessites per afrontar un entrenament i / o una competició.
Més informació:http://www.nutrisport.es/
Nota: he cedit el meu numero de dorsal per si toca Scott. El propietari Albert Bañeres

4 comentaris:

  1. Ep! La propera vegada que participis en una BTT avisa, que jo vaig fer la trinxacadenes fa unes setmanes i la experiència va ser positiva. Això sí.... vaig acabar amb mal de braços i mans per culpa de les baixades.

    ResponElimina
  2. je, je raul ja som dos, ara caldria fer una revisió de la forquilla i enfortir els braços que el meu estil baixant es de carretera. M'ho pensaré ja que no vull caure :)

    ResponElimina
  3. Avui heu patit un dia de molta calor, ja ens queda poc desprès a passar fred , el bidò l´hauràs deixat sec... jeje.

    salut i bike

    ResponElimina
  4. Miquel pitjor ha estat el grapat de fruits secs posat al mallot i que menjava pel camí.Finalment només he omplert mig bidó d'aigua ja que el isostat que tenia la taula estava en gots de xupitos, jeje. M'estimo més la calor i suar. Potser l'èxit ha estat que portava samarreta termica, jeje

    ResponElimina