9 de febrer del 2013

Començo la primera Social a Palafrugell

Estava per corre entre la Canonja o Palafrugell. Per distància i a on corria els amics he afagat la segona opció. Es una cursa ciclista social per totes les categories i puntuable pel "Campionat d' Hivern Carretera". La cursa sortirà del Bar Passadís de la zona del camp de futbol a les 10 del matí amb un recorregut de 80 km amb el Port de la Ganga de 3a en els últims km com a principal pujada. Una manera de provar-me i també de saber com estic. Bé més ben dit maricón últim.
Em quedat en Francesc, Uri, Crhis i jo ubicats en la furgoneta i direcció a terres Gironines. Pel camí el comentari general quin fred de collons i quin vent.
La logistica i temps d'anada ha servit per pendra varis refrigeris. Dels primers en treure'ns el dorsal i posar-te ben comode resguardat dels dos elements esmentats.
Salutacions als veterans de la nostra categoria.
En francesc portava un refredat d'escàndol amb el seu té. Jo el meu suc de taronga i Chris el cafè. Uri res.
Em agafat un altre bar. Apurem el temps abans de posar-me el mono de treball. Aplegats amb equip Muntbikes i en un altre cantonada l'equip Galvesport.
En Vicentre Graño amb problemes amb el seu pont de frè del davant. Semblava una barca amunt avall. 
A les 9.30 hores ens toca l'escalfament de rigor. Es un hàbit. A les deu passades discurs d'en Gironés a la sortida. Més endavant es fa una parada neutralitzada i ens torna a dir que fa quatre anys de la mort de Antonio Miguel. Descansi en pau. Més informació:
http://www.ciclisme.cat/noticia.php?id=1526
S'arrenca a tot drap amb un vent lateral que em fa posar-me a fer cuneta a l'esquerra. Tot el que va a la dreta i al davant es menga el vent. Un desgast que provoca nervis en la carretera on constanment hi ha vehicle parats a l'esquerra. Frena i para. Es diu " oju " cal situar-se molt endavant. Veig que en Francesc ho prova amb un atac. Així diu ell es treu la " carbonilla " . La cosa s'estira i es trenca. No m'enrecordo ni  per on em passat. Al km30 ja estic tallat. Perquè si deixes un parell de metres amb el pilot l'has cagat. De plè. En Chris em supera i aconsegueix entra-hi. Potser em falta aquell sofriment damunt la bici i ajupir el cos. Un consell que m'ha dit en Mirco. Diu " codos abajo que sino te inchas como un globo ". Raó no li falta. I també treballar amb això. Hauré d'estirar-me e intento respirar com cal per la falta d'aquesta facultat física. A la proximitat en la pujada a la Ganga anem un pilot reduït. En Uri ha desconectat del pilot capdavanter i va amb mi. Es puja fàcil. Es baixa raonablament en fila d'un. Es perden unitats. S'encara la N-II. Es un canvi de terç. Ara toca fer cuneta a la dreta quasi toco el guardaraïls. Es fa petits relleus. Aquí em passa en Mirco i em diu " tapate ". Dit i fet. De la grupeta em marxat jo i ell un del Amatstrong i un altre crec. Despenjem el grup. S'agafa altre petits grups i en un d'ells fem pinya fins a Meta.
Una abraçada i salutacions a Mirco Merotto per l'ajuda. Ara company. A la Xallenge serà impossible, jeje.
Gràcies a Angel per les fotos.
Sans i estalvis per la carrera i pulmons congelats.
Francesc i Chris han entrat en el grup principal.
Les classificacions. Aquí 
Primera carrera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada