17 de desembre del 2012

Trobada amb companys

Sortida i trobada al primer company per la N-II a Cristian Collados que venia de Lloret de Mar i m'agafa a Malgrat de Mar.Només fa dues hores d'entreno entre feina al matí i tarda.Dedica a corre Cx, Btt i entreno de carretera.
La primera pregunta que m'ha fet a estat: " fem Millas " . Doncs si amb poques pulsacions.I l'estona amb ell han pujat massa, jeje.

Que vagi la volta LLoret a Arenys.
Salutacions
Després d'ell a uns 15 minuts un del mateix equip de Bicicletes Esteve. Portava una Argon de color Blanc , casc blanc i "melena".Em ve al cap tres noms de qui pot sé: Hector,Victor o Carlos.
Cristian ja em dirás qui és.
Ha passat amb culot curt i ràpid.
Quan estava a Mataró m'he trobat a Pera Riu i em estat xerrant fins a Llinars del Vallés. Aquí ens em ajuntat una bona colla.Sergio,Ivan,David.Salutacions a tots.

Tercer dia d'entreno

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada