20 de juny del 2012

Copiat el meu prototip cas aerodinàmic



L'amic Ripolini després de veure'm en el campeonat Cri de Catalunya disputat a Cervera va dir:
Con el último grito en cascos, la marca Bell de cascos ha estado trabajando en secreto con el para estrenar su nuevo prototipo de cara al año que viene en lo que a cascos se refiere, y que todos pudimos ver.Blog seu aquí
Doncs a estat la marca Giro el que ha copiat el meu prototip i reflectit en aquesta foto espia feta per Elena i que s'ha difós a google.La conseqüència palpable del meu casc Limar Superlight passa a ser marca Giro, jaja.
Efectivament amb el seu èxit el fan en altres colors company.
Foto: Perdona el retard en enviar-te les fotos. Mas vale tarde que nunca.

Et poso el enllaç de les fotos del prat
 
https://picasaweb.google.com/106761937081146623779/ElPrat100612?authuser=0&authkey=Gv1sRgCMrF7LX2iZbm4QE&feat=directlink




L'obra d'art i la construcció es va fer aquí:
http://popriu.blogspot.com.es/2012/06/la-manera-de-fer-un-casc-aerodinamic.html
El meu cas pesa uns 170 grams.
Per contra el realitzat casc Giro es diu Attack i consta de:
Hi haurà dos models, l'atac aeri i amb Escut per $ 200 i $ 240 MSRP, respectivament. El casc tindrà un pes estimat de 264/296g per un casc aprovat per la CE M sense / amb escut. Busqui l'atac aeri en les prestageries de les botigues aquest estiu.
Font:
http://www.giro.com/us_en/airattack/


Avui i demà és el dia més llarg de l'any o sigui que NO toca aprofitar-ho que estic cansat.
Amb la mirada posada en el meu bloc de Sobretaula EFICIENT escrit una frase de Sartre que diu:
No em desagraden els qui parlen malament de mi o intenten perjudicar-me.Els comprenc massa bé.
PopRiu en Garmin Connect: Detalls
 
126 dias d'entrenament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada