3 de desembre del 2011

Avui es l'esperit Sant d'en Francesc i familia

Toca abrigar-se amb un buff màniga llarga i samarreta tèrmica amb dos parell de guants de curts i llargs i no podia faltar el botins de neoprè.Estic a 12 graus a Sant Antoni.
Felicito des de aquí a tots els companys de nom FRANCESC és el seu Esperit Sant.
Felicitats germà, Fran Salvador i Francesc Catalan una menció ESPECIAL.
 Estic a la N-II on he agafat el autobús A.C.Montjuic amb dues sorpreses agradables per en Francesc Catalan.
El cosí germà d'en Francesc a l'esquerra es  Albert Garcia Pla que només veure'm la jaqueta Bicicletes Segú m'ha preguntat per tu.Si el conec i em diu en Joan " us vaig venir a veure a la carrera de Sant Vicenç dels Horts ", correcte ara m'enrecordo que us vaig fer una foto tots dos junts, je i Joan respon. "encara estic esperant que em passi la foto o enllaç" per part d'en Francesc.
Aquí el tens Albert i ademés enviat en el teu correu.
http://popriu.blogspot.com/2011/09/4rt-criterium-vicenti-de-veterans-2011.html
He conegut a quasi tota la família  que la té a Razbona(Guladalajara) i la yaia també a mig camí per fer el campeonat d'Espanya a Bejar.
Salutacions!!!
Tots dos són pelegrins i un més que he d'afegit:
En LLuís àlies " el pelegrino " Martinez va coneixa a en Francesc en aquesta ruta fa 3 anys i que s'ho van passar bomba fins a posar-li un bote o àlies a partir d'ara et diré " El Salsero " i d'altres que van anomenar-se dintre de la colla el puyi o bulli, un de genolls pelats i un beato entre d'altres jeje.La festa final assaborint en un taula el típic peix " la mariscada ".En lluis pregunta-li a en Francesc que va fer pujant al avió,jaja.
Ens despedeixo que fan el palitroque en un bar a Canet de Mar.
Per cert tenen un blog de Pelegrinos i no vaig tenir temps de preguntar-li.
Salutacions!!!
Nota:Espera diu en Lluis que em poso guapuuuuuuuuuuuuu !!!

 En la tornada he agafat l'autobus Sant Andreu comptal parada allà mateix i amb ganes de dir-li al company que vigili que pot perdra els guans el mapa/trens i rodalies i el buff.
A on està el límit ? del Sant Andreu doncs en els semàfors de Mataró que si paro que si arranco tot cofirmat per en:
MARC que ha anat del canto d'un Euro que entre jo i ell no fés un entrepà dels bons.Retrets entre els companys. Tots xerrant amb ell i de la jugada del succés pel darrera ha trucat en Mengual.
Nota:sempre deixo dit el meu blog i en Marc diu " a sí ese que salen murcielagos "jaja buscando la pàgina a on està el límit?
En Mengual  surt el divendres,dissabte i Diumenge amb la bici Pinarello dogma i en contra els dilluns,dimarts,dimecres i dijous va al gimnàs.
D'on véns Mengüi? porta una motxilla i a dintre té les noves Sidi ergo 3 (http://www.sidisport.com/ ) guapes!!
Nota: fa com jo que a vegades i el temps ho permet surt a fer gestions o compres amb la bici,jeje.Poc temps de xerrameca que si no arribo a Vilassar de Mar.
Salutacions!!!
PopRiu en Garmin Connect: Detalls
 
20 dies d'entrenament.

6 comentaris:

  1. Hola Jordi. Avui ens hem creuat per la carretera de Dosrius amb la cruilla de la d'Argentona. Però no m'ha donat temps de saludar-te perque t'he vist quan ja et creuabes, anava l'ultim del grup xerrant amb un altre company. T'he reconegut per la roba i la bicicleta. Nosaltres anavem de color blanc i negre amb el nom i el logo de Castelli al pit.
    Moltes salutacions campiò. ha veure si tornem a coincidir amb mes termps...

    ResponElimina
  2. Santi Alentorn-Motor RCB3 de desembre del 2011, a les 22:54

    Jordi si un dissabte t´animes i vols cambiar d carretera sortim d Martorell 9h. som una megagrupeta avui eram 40,el Francesc també está convidat.

    ResponElimina
  3. Company Santi doncs estat aprop en el sentit positiu que no ens veiessim,jeje.Hauré de pendra atenció als colors i que li comento al Francesc.Suposo el ritme no és molt elevat suposadament a ritme caminaire militar envers la bici :)

    ResponElimina
  4. Eii, ara si que ho he trobat, i només possant el nom de Razbona al Google. Em va fer molta il.lusió veure't a la carretera, recordo que tot i anar xerrant, portavem al grup una mica amb el ganxo, jeje. Espero que aquest 2012 sigui tan profitós com esperem, a nivell de salut, treball, bici, etc...
    Una abraçada.

    ResponElimina
  5. Aquí tens la direcció del blog del Camino de Santiago del 2009: http://7magnificos.wordpress.com/

    Disfruteu-lo

    ResponElimina
  6. Albert allà a Canet hi ha un bon lloc per esmorzar tal com anaven la colla, jeje.
    Objectiu complert ja tens l'àlbum plè de fotos ;)
    bon any 2012 en tot

    ResponElimina