5 de desembre del 2011

Per la N-II

Fins ara només tinc activat i posat en pantalla els dos camps del Garmin son l'opció cadència(dalt) i pulsacions(abaix) és el que té anar a " platillu ".
Salutacions al dos companys que han passat per Argentona.Avui he aguantat només dues hores fins que ha caigut la primera barreta.
 En el lloc més centric de Mataró parada obligatoria un cop em engegat el semàfor on un grup del Club Ciclista El Masnou també han parat com cal.El últim company li pregunto a on aneu i em diu: A Blanes a dirnar, ostres.Jo penso: suposo que a mig camí fan l'esmorzar,jaja.Un dia complet i tot sobre la bici.
Salutacions!!!


Un company que m'ha cridat l'atenció el mallot que posa Bike 76 i en els seus patrocinadors un dells: " la jardineria Tuset " he descobert que son de Pineda de Mar.La seva ubicació segons Google es:
Bike 76@41.624603, 2.679650
Company el jefe t'ha de donar més publicitat perque el logo bike76 no surt en Google.
Salutacions!!!
PopRiu en Garmin Connect: Detalls
22 dies d'entrenament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada