29 de novembre del 2011

Tócame les cales

Em falta per fer un estudi biomecànic (mai ho he provat) per saber del cert la meva postura ideal. És curiós l'interès que desperta quan llegeixes un article publicat en arueda.com sobre això. Alcalde  llicenciat  en Inef comenta que les cales cal posar-les el més enrere possible i buscar els angles correctes en les cames i tot això treballat en moviment enganxat per tot el cos de sensors,jeje.
M' intriga quina mesura de potència necessito així com també el retrocés del seient. Avui amb una mica de cansament he posat les cales el més enrere possible uns mil · límetres i damunt del kurt kinètic he tingut la sensació de tenir gravetat positiva rodant amb una cadència en el que porto gairebé un mes( uns 1000 quilòmetres) i sense posar el plat, a causa del pedaleig rodó maden in Rotor.El peu està en posició varo.
Amb el meu mp3 escoltant una canço boníssima 
Em falta uns 1000 més per saber si funciona i de cara a l'any que bé a fer-ho.
Ja tinc arreglat el problema del garmin per visualitza l' exercici en el blog.La solució enviar-ho al twiter i de rebot al blog.
PopRiu en Garmin Connect: Detalls

17 dies d'entrenament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada