19 de novembre del 2011

Els primers companys que tenen la loteria de U.C.F. en Ivan i Francis

Surto de casa a les 9,30 h direcció a la N-II del maresme em trobo a Manel Moron a LLinars del Vallés caminant prop de la gasolinera i quant he tornat de fer la volta em trobo de cara en el mateix lloc(varia + - 30 mts) a la 13 hores fent gestos amb el rellotge que portava,jaja . Que m'esperaves?.
Els dos afortunats del dia d'avui ja tenen la loteria de la Unió Ciclista les Franqueses que porta a les mans en Ivan (esquerra de la Foto i Francis a la dreta)


M'agradat la conversa que em tingut un cop em parat en un parking per l'entrega. En Francis m'ha explicat el tema de la " parodia " dels components de la bici,jeje.Ell diu això que vingui un company a oferir loteria es un senyal!!!!Ha fet ell la compra i li donava al company quant:
Ivan diu: " no me des la loteria hasta que te la pague " i jo li dic que es per la foto,jeje.
Gràcies per les compres i sort.

 En un semàfor s'ha produít tres moment de felicitat un cop estem parats aquest dos companys els hi dic voleu loteria i tots rient. Fins i tots no m'he acordat de preguntar com es deien.La reposta ha estat No! Allà ells si toca,jeje. Els he portat al darrera una bona estona.
Salutacions!!
 En Javier no portava diners però ha guanyat una foto i passat pel blog per veure't.
 En Avaricio es del club C. Blanes i sortia sense diners també. Ell diu " a estirar las patas ", salut i mira el blog!!
Salutacions al equip Badaggio i dintre del pilot un company en David m'ha cridat,jeje
També m'he trobat al company d'equip Francesc i Oriol on he donat mitja volta en un rotonda aprop de Malgrat per si podia agafar-los però anaven massa ràpids.
 En Leo del club Ciclista Betulo em diu a tu et conec no vas publicar un tema de la motxilla de Adolfo.Doncs si aquí el tens:
http://popriu.blogspot.com/2009/12/adolfo-del-sport-ciclista-betulo-que.html
per si no ho trobes,jeje
Ell fa la mateix feia que jo també ven loteria i comenta que els d' afora de l'entorn costa més de vendre'l. En Leo fa de repartidor amb la furgoneta i son els proveïdors que li diuen vols loteria o sinó fem un intercanvi, doncs No, que com diu un altre company s'ha de fer Cash que no es meva i cal fer una aportació al club amb la seva donació.
 Em parlat que coneix en David Alier perquè la seva dona va al gimnás Body gym de Badalona lloc on viu i té la familia al costat de la casa d'en David.
Dintre del club hi ha a Angel Blanco veterà que corre la Xallenge també comentat.I d'altres temas,jeje.
Salutacions company
 El problema seria que en un company del grup volgués loteria imposible fer-ho efectiu,jeje.
De tornada he pujat can Bordoi i que dur es fa quant no está en forma.
Tinc les pulsacions altres de la sortida d'ahir i que no he recuperat del tot.Demà descans.


 PopRiu en Garmin Connect: Detalles

12 dies d'entrenament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada