26 d’octubre del 2011

En el Taller d'en Manel es fan seient a mida i d'altres elements

Em rondava pel cap ara que tinc un ax-lightness de carboni de fa molts i molts anys (crec que dels primers en tenir-lo a les meves mans i que em va sortir de franc per un error de correos i ja no explico més, jeje)fer una copy i he pensat en la persona adecuada que es mou com peix en l'aigua amb el tema del carboni i el seu acondicionament i acabats(nota:ha fet un bon aprenentatge en classes de treball i de reconstrucció com son la fibra de vidre i el carboni).En Manel ha pres a moldejar i pulir la fibra de vidre com això present. 

de la fibra de vidre s'ha creat aquest seient que ha sortit d'un motllo de plastilina
impresionant i molt guapu!!!!!
li he demanat que en el meu em faci una canaleta anti-prostàtic
aquest rails estan fet per un seient de BTT copiat d'un Flai d'Italia per ell.
aquest suport o base que aguanta el seient apart que està reforçat i fet pel manel es per la seva BTT perquè la barra horitzontal es un lloc on anirà ubicada la llum del darrera.Quin millor sistema que posar-li un suport i no cal que busquis per en lloc( si en el quadre , si en el seient o si el poso en la bossa que va subjectada en el seient, etc....) Aquest lloc es una bona idea!!!!

Altres elements que ha dissenyat ha estat un portabidó mida/circumferència d'una llauna o beguda Power per encàrrec d'un company ciclista.
un del producte acabats i explicats aquí:
Més detalls en la pròxima entrega!!!!continuarà........
http://popriu.blogspot.com/2011/07/nous-productes-fets-i-en-fabricacio-per.html
Contacte:lmmanel76@hotmail.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada