13 de setembre del 2011

Trobada amb el company Josep Bruguera

http://connect.garmin.com/activity/114133209

Tot i que porto el nas tapat a causa del refredat que tinc necessito mantenir-me en forma amb una sortida la d'avui  mig forta amb pujada a Can Collet a plat i a mitja pujada també a la Collada de Parpers.
Asiiiiiiiii salutacions a la Manoli perseguint a una noia que tenia per davant,jeje.
A la baixada de Parpers em trobo a un munt de company " cadavers " que anaven pujant i això que començava a fer-se fosc.Tot i que he sortit de casa escopetejat i plé d`'artilugis reflectant volia fer dues hores de treball de cames.Estic satisfet.

També he tornat al meu estimat circuit d'entrenament a la Ap-7 park llinars del Vallés a donar unes poques voltes,jeje.
Sempre que he sortit entre semana m'havia treuat en sentit contrari al company Josep Bruguera però aquest cop no , em estat xerrant una bona estona.Ell es d'Argentona i volia fer uns 50 kms per fer les 2 hores.El comentari que ens em fet es el poc temps que ens queda de llum natural.Sort que s'acava això de la Xallenge,jaja.Ell porta 15000 kms fets.
167 dies d'entrenament.

5 comentaris:

  1. "Respirets" per la nit!
    Sal marina pel dia!
    Mucadors!

    I fora encostipat!

    ResponElimina
  2. Hola tomas doncs si em poso vikspaporu i espirifen.Amb això el mataré.
    salut i kms.

    ResponElimina
  3. Un saludo Jordi y cuidate, ayer te reconoci tarde y no te pude saludar.MANOLI

    ResponElimina
  4. Manoli, vas a desgastar la burra.

    ¡¡¡la leche !!!!

    Cuéntale a Pop que tu llevas 17.000 km y 4 marchas cicloturistas, la Perico y la quebranta.

    ResponElimina
  5. Manoli si cuando entrenas hay que estar por el trabajo, gassssss.
    Scorpi y tu cuantos llevas?

    ResponElimina