30 de juliol del 2011

Una pujada a Santa Fe

http://connect.garmin.com/activity/102777202#.TjQjms22kug.blogger

Aquest matí  ens em reunit un grup de companys dels equips Segú / Cardedeu / Centelles per recorre una pujada a ritme constant segons la forma de cadascu amb l'ajuda del  cotxe d'assistència que ens em trobat per casualitat del company Manel Lopez
Agrupats fins a peu de port on les apretades han possat a tothom al seu lloc.Uri ,joni,Francesc i jo marcant un ritme constant.Per darrera la resta David,Joan,Sorpi,Raul,Andy,Esteve.

El reportatge fotogràfic a carrec d'en Manel

Francesc

els dos escapats en el tram final que estava en la senyal on hi ha la Font.



pel canto d'un euro ha guanyat?............


me'n vaig a omplir el bidó que l'he deixat buit del tot.

 parada obligatoria a la gasolinera de Sant Celoni a fer un nyam-nyam.
amb els pocs kms que portava he aprofitat a fer unes compres a Granollers i allargo la ruta.M'acompanya un bon trós en Uri Garcia que aquest dies no estarà per la zona sinó que fará aclimatació a Sierra Nevada a 2600 mts.Es prepara un Agost plena de carreras pels master i seniors.

un dels productes NO Tube liquít anti-punxada
147 dies d'entrenament

Un video de la sortida d'avui

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada