1 de juliol del 2011

Un Batut de proteïna casolà i un company


Aquest batut de proteïnes és molt recomanat per prendre després de realitzar un entrenament exhaustiu en què l'aportació de proteïnes ha de ser més elevades ja que és el principal aliment perquè els nostres músculs creixin i aconseguim una massa muscular forta i sana. Aquest preparat és una forma sana i fàcil de fer per aconseguir-ho, i és que tots els ingredients que utilitzem per a la seva elaboració són totalment freskus i naturals.També pots canviar el iogurt per un de gust " fruïts del bosc".

Composició:
173 Kcal 
20% Hidratos
79% Proteínas
1% Grasas


Anem i posem en el turmix el plàtan trocejat amb el iogut desnatat amb un rajolí de clares d'ous .Ara molt més pràctic en aquest envàs.
Boníssim,jaja.
Vaig fins a la costa del Maresme a fer un rodatge altre cop en plà i a esnifa la flaire dels Calamars a la romana, el peix a la planxa,i la cuina dels xiringuitos.
A Sant Pol de Mar un company m'ha fet una pregunta amb educació que no m'havien fet mai.
En Pedro em diu:
" Si no te importa podria ir un poquito a tu rueda "
i jo:
jajaja
" claro "
Pedro:
" hasta donde vamos "
i jo:
jajaja.
Amb el maillot que porta de segur que ell pensava que jo no aniria tan lluny.
En Pedro està de vacances al camping de Tossa de Mar i li he dit que només aniré fins a Calella.
Pedro:
" lastima que no hayas venido mas tiempo conmigo a por cierto hay un compañero con el mismo maillot en el camping se llama Jordi y tiene la cabeza rapada al cero, lo conoces? "
Jo:
pues no, tenemos muchos socios en Bicicletes Segú ya se lo preguntaré al Papa Santi Segú ,!! Felicitats¡¡
un plaer company i bones vacances!!!
137 dies d'entrenament
a Dosrius parada d' emergencia a beure dos coca cola light !!estava sec¡¡

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada