16 de maig del 2011

Un bon tap a la carrera del Milá (Tarragona)

http://connect.garmin.com/activity/85738808
Ahir vam tenir la segona carrera a la província de Tarragona  al poble de Milá situat a la comarca de Alt Camp a on  la festa major se celebra el dissabte més proper a la festivitat de San Isidre que és el dia 15 de maig.
Sortim d'hora des de Granollers amb en Christian i Francesc i en una hora i mitja ja em arribat al destí.Passajem pel poble fins a trobar-nos amb aquest edifici modernista.


Un cop a dins fem cua perquè se'ns han ajuntat uns quants companys matiners i això que son les 9 del matí i poc.La sortida es a les 10 a.m.

Aprofitem un cop fet el " papeleo " = ens demanen la llicència , ens segons quin lloc no ens ho demanen:).Fem un cafè ràpid i molt semblant de gust tirant a dolent al de Balsareny amb l'avantatge que tenim un bon remenador de cafes :).Preu 1 euros
Ens ha vingut un company que fa poc ha fet  anys en Alfons Sanchez i darrera seu en Pere Riu.
Que teniu algun problema ? la vàlvula d'inflar que no funciona,jeje.Les rodes son de la botiga Bicicletes Segú.El comentari un cop acabada la carrera de Alfons : " com roden aquestes rodes ",jeje.


En la volta de reconeixament sortim de la meta amb una lleugera pujada encara que la visió es de plà però nooooooooooooo! pica amunt!!

Un carril poc ample per un total de 119 corredors rodant fa que omplis de banda a banda i que ressegueixis la línea blanca + l'herba.Un del trams d'uns 3 kms on s'ha format un bon tap o aglomeració per metre cuadrat elevat al ciclista xd.

En Christian ja savia el percal que es dona en aquesta carrera i a seguit des de la part del darrera del pilot.Lo millor no haber caigut.
Al final de tram i un cop passat un pont a sota nostre s'amplia a dos carrils amb pujada i la gent gas per situar-te bé.

El circuit consta de tres vertexs o angles  en forma de triangle , ara comencem la segona cara.
La més comode i més ràpida via per tots és  en baixada i de gran perillositat on els " sustos i crits " es feien patents de boca dels companys.Si a més li posem la dificultat que el transit rodat es posava al marge esquerra per comptes d'interrompre i que NO passessim, doncs guaita i fila prim de no tocar-te amb el del costat.

Al final del tram la situació mes complicada i arriscada fer la corba a la dreta (es la carretera del Roure)anem a 60 kms/h i +++ llavors no hi havia marge de maniobra posa la reductora o apreta el frè de mà perquè entrem en una carretera local d'un sol carril i les disputes i posicions al capdavant del pilot era evidents.Unes accelerades i pals per entrar en les primeres posicions que feien por.
La gent gestionava de qualsevol manera les maniobres i qualsevol forat era un bon moment per ficar-s'hi , millor dir : " quin avisa no es traidor " això diuen. Ojo a la curba, que paso,cuidaooooooooo,no frenes, me cagon diosssssssss,i un etec.de paraulotes.

Podriem dir que es de dos sentits la carretera del Roure però falta espai i depèn de qui estava escapat per davant si eren del mateix equip feien un tap circulatori o embús important.També el que estaven a l'espera per si algu arrancava.Total que es creava una altre aglomeració per metre cuadrat ciclista " que ni te cuen ".Fins i tot un company master 60 es volien colar al capdavant del pilot per tenir opcions a la disputa de la seva categoria.El podria definir com equilibrista de la línea blanca esquerra i marge de la calçada, ha tingut uns reflexes 100% per no caure.
Un cop fem un gir a la dreta comencem el tercer vertexs del triangle amb una aproximació a Meta i entrada al poble.Aquí també hi ha l'efecte = " embudo ".

Ara si que tothom ja porta posat el plat i les dent esmolades en la batalla final.

Els que han arriscat i s'han colocat al principi del pilot tenia molt a guanya perquè tampoc hi havia molt marge de maniobra per fer adelantaments.
Últim " repecho " i arribada.
De les 7 voltes que es disputava sobre un recorregut de 9 kms segons el garmin entre mitj hi havia un premi de muntanya a la volta 5.Em rodat amb el pilot amb constant atacs de bon principi .Cal fer esmena d'un grupet escapat per davant que han estat neutralitzat a falta de 2 voltes i un company psicòleg animant al grup perquè no es trenqués dient que es talla vaaaaaaaaaa empeny.En l' última volta era vital l'entrada venint de la Crta Alcover a Valls i fer el gir a la dreta en el que un company s'han passat de frenada i ha posat el peu a terra" literalment " provocant una lleugera parada del grup.Arrenca i tots al sprint.
7 dies de competició.
Les classificacions aquí.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada