13 de febrer del 2011

Un matí amb l' ambient enboirat i la sortida de la U.C.F també.

Des del nostre club es feia aquest sortida aquest diumenge, ves aquí he ajustat els horaris per anar-hi amb ells:
Aquesta fi de setmana 13 de febrer del 2011 la volta per carretera sera:
Les Franqueses- Cardedeu- Santa Agnes- Coll de Parpers- Mataro- Malgrat (pasta i coca-cola) - Sant Pol-Sant Iscle- Collsacreu- Llinars- Canoves- Les Franqueses.
Hora de sortida 8:30 Plaça de L'Escorxador.
Km aproximats 125.
He sortit en direcció a Granollers i només sortir de casa em trobo amb 3 companys a l' entrada de Llinars del Vallés , son en Pitu, Jordi Castell i Jordi Monraba la salutació ha estat:
" palla nooooooooo,, pallá ",jeje.
En l' entrada a Llinars del Vallés he trobat a un grupet i un altre company de Bicicletes Segú, i a la sortida de Llinars un sol company en Francesc Catalan de l'equip Segú.
A l' entrada de Cardedeu a les 8.38 hores un altre grupet amb també un membre de l'equip Segú si es que estem a tot arreu.
Els minuts anaven passant i no veia a ningú de la sortida doncs he arribat fins a la rotonda d'entrada a Granollers i ni rastre he tornat a fer mitja volta fins a Cardedeu i eren les 9 del matí i amb la boira que tenia he girat a fer la ruta programada :
he pujat el Coll de parpers i arribant a Argentona he trobat aquest dos companys del club Triathon de Granollers

els he adelantat i perdut de vista,continuant fins a Mataró fent la N-II , quan a la pujada de Sant Pol de Mar , mira per on !!! guaita ¡¡¡¡

torno a trobar-me'ls dos triatletas C.T.Granollers i com no va la cosa em poso a roda, pensant que potser arribarien fins a Malgrat de Mar i parar-me a fer la pasta.Doncs nooooooooo, ells només entrenan la distància de competició i han girat cua a Calella.

seguint el camí cap a Malgrat

la pastisseria a on es trobem un munt de ciclistes, avui he vist sol 1.

i per fi !!!!! tenen productes amb cabell d'àngel.Amb la panxa plena he fet mitja volta direcció Sant Pol.
i un cop a la carretera el vent en contra ha fet que em protegeixi a " rebufo " del company.Dir que la burra que portava estava una mica oxidada.

he fet major via passant per l'interior i estalviar-me el ditxos vent pestós de cara.

rodant amb comodidat i tranquilitat

i a poc ritme fins a Collsacreu i això es tot amics.
Temps de 4.38.00 hores, distància de 113 kms, velocitat mitja de 25 kms/h, pulsacions mitges de 113p, despesa de 1360 k, consum d'un bidó, 1 coca cola light, 1 pasta d'àngell, 1 plàtan.
56 dies d'entrenament.

1. Hola Jordi, jo sóc un dels culpables que la unió ciclista les franqueses canvies la volta que tenia a la pagina web. Perdona les molesties e intentaré que si canviem la volta també ho possin a la web.
    Topo Verde.

2. Que tal david, doncs ja em diras quina ruta vas fer, segur un parell de ports de muntanya,jeje

salut i kms.
    postadata:no estava per pujar molt.