7 de gener del 2011

MODERANT LES PULSACIONS


Un cop fet el periode de base que consistia en no passar de les 136p que seria la
Zona 2 (65-75%).Es un periode de temps per la formació bàsica fent passejades llarges i es d'estrès mitjà.

Ara passo a Zona 3 (75-82%): Per al desenvolupament de la capacitat aeròbica i la resistència amb un volum moderat en intensitat molt controlat de (136 a 149p).

Es tracta d'anar més lent i arribar més ràpid.

Ara bé entre setmana tinc poques hores i si vull cremar greix i estalviar temps.
Hi ha un mètode fent 15 minuts d'escalfament i ja estic llest per fer corrons.
Farem tots els esprints entre 4 a 6 forts de 30 segons amb 4-5 minuts de pedaleig fàcil. Durant tots aquests esforços a un 85-90% de la seva FC màx(149-161p). Dóna-li tot el tinc en l'explosió de 30 segons.

Com faig els càlculs de les pulsacions que tinc, doncs tenim això:



En aquest enllaç posant l' edat tens uns valors aproximats dels teus límits ja que cada persona es diferent.Cal buscar la varietat en fer les sèries com més t'agradin.També pots fer-te la prova d'esforç que jo ja tinc de l'any passat per afinar molt més.
Salut i sèries.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada